دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
۰ نفر

در دسامبر ۲۰۲۱، آنر گوشی‌های هوشمند آنر ۶۰ و آنر ۶۰ پرو را در چین معرفی کرد. در حالی که در آن زمان شایعه شده بود که شرکت آنر ۶۰ اس‌ای را عرضه کند، اما این گوشی در کنار آنر ۶۰ و ۶۰ پرو معرفی نشد.

آنر 60 اس‌ای

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت گیزموچاینا، امروز جیانگ هیرونگ هریسون، مدیر اجرایی آنر چین، در شبکه اجتماعی ویبو تایید کرد که این شرکت فردا (۱۹ بهمن) محصول جدید سری آنر ۶۰ را معرفی خواهد کرد.

بر اساس گزارش‌های اخیر می‌توان گفت که تاریخ عرضه آنر ۶۰ اس‌ای (Honor 60 SE) ممکن است فردا تایید شود.

با این حال، نام آنر ۶۰ اس‌ای هنوز تایید نشده است، اما از آنجایی که این شرکت سال گذشته Honor ۵۰ SE را روانه بازار کرد، به نظر می‌رسد که گوشی بعدی سری آنر ۶۰ را می‌توان آنر ۶۰ اس‌ای نامید.

در ماه دسامبر، یک گوشی هوشمند آنر با شماره مدل GIA-AN00 توسط آژانس 3C چین تایید شد. همین دستگاه اخیرا در سایت بنچمارک Geekbench هم دیده شده است. گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه گوشی GIA-AN00  آنر ممکن است آنر ۶۰ اس‌ای باشد، زیاد است.

فهرست 3C نشان داد که این گوشی ممکن است با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی وارد بازار شود. این دستگاه در تست تک هسته‌ای Geekbench 4 توانست ۳۳۱۴ امتیاز را به دست آورد و در تست چندگانه نیز امتیاز ۸۲۸۷ را به ثبت رساند.

این فهرست نشان می دهد که این دستگاه از چیپست Dimensity 900 و ۸ گیگابایت رم تغذیه می‌کند. این دستگاه احتمالا اندروید ۱۱ و آخرین رابط کاربری Magic UI اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

به یاد داشته باشید که آنر ۶۰ و آنر ۶۰ پرو به ترتیب از اسنپ‌دراگون ۷۷۸ جی و اسنپدراگون ۷۷۸ جی پلاس سود می‌برند. از این رو، به نظر می‌رسد که Honor ۶۰ SE پایین‌تر از گوشی‌های هوشمند سری آنر ۶۰ فعلی قرار می‌گیرد.

همچنین گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که Honor X40i می‌تواند گوشی دیگری باشد که ممکن است با Honor 60 SE به صورت رسمی معرفی شود.

کد خبر 655513

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha