با توجه به اهمیت موضوع قتل غزل حیدرنوا (مقتول) مصاحبه و شنیدن صحبت‌های خانواده وی نیز ضرورت داشت که پدر مقتول جزئیات جدیدی از این حادثه را بازگو کرد.

غزل حیدرنوا - دختر اهوازی - سر بریدن زن اهوازی - قتل فجیع اهواز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، حادثه قتل زنی ۱۷ ساله در اهواز به دست همسرش و انتشار فیلم آن امنیت روانی جامعه را نشانه گرفت. صحبت های مادر قاتل را در اینجا بخوانید.

پدر مقتول (غزل) با وجود اینکه حال مساعدی نداشت مصاحبه کرد و جزئیاتی جدیدی را مطرح کرد.

با توجه به اینکه زمان زیادی از حادثه کشته شدن غزل حیدرنوا نمی‌گذرد اما کاربران فضای مجازی احتمالات و دلایل مختلفی را  برای این حادثه تلخ مطرح کردند که در ادامه در مصاحبه با پدر وی ابعاد تازه ای از این ماجرا آشکار می شود.

بعد از این حادثه اسم مقتول از سوی رسانه‌ها به ویژه برخی رسانه‌های ضدانقلاب به عنوان مونا مطرح شده و این درحالی است که به گفته خانواده وی و بررسی مدارک هویتی، مشخص شده این نام صحیح نیست و مقتول "غزل" نام دارد.

غزل با اجبار ازدواج نکرد

گفته می‌شود، غزل به اجبار ازدواج کرده و به این دلیل بارها هم از همسرش تقاضای طلاق می‌کند و وقتی از مخالفت همسرش با طلاقش ناامید می‌شود به مرد غریبه پناه می‌آورد آیا چنین ادعایی صحت دارد؟

هیچ اجباری در ازدواج دخترم وجود نداشت و اتفاقاً شوهرش بهترین زندگی را برای وی فراهم کرده بود، دعوای زن و شوهوی بین آن‌ها پیش می‌آمد و گاهاً به  خانه ما به حالت قهر می‌آمد اما در حد دو سه روز بود و بعد سر خانه و زندگی اش برمی‌گشت. شما می‌دانید این دعواها بین زن و شوهر طبیعی است و تا کنون غزل تقاضایی برای طلاق  نکرده بود.

چه کسی واسطه آشتی آن‌ها می‌شد؟

بزرگان خانواده و فامیل

چرا در سن کم با ازدواج دخترت موافقت کردید؟

درسته سن و سال غزل برای ازدواج کم بود و حتی زمانی که می‌خواستیم غزل را به عقد سجاد دربیاوریم گواهی رشد از دادگاه گرفتیم اما به لحاظ جسمی مشکل نداشت.

همسر غزل چگونه آدمی بود؟

به محل کارش در بازار بروید، اطرافیانش بهتر می‌توانند نظر بدهند اما پسری بود که هم روزانه سرکار می‌رفت و گاهاً تا شب در بازار بود علاوه بر این اهل باشگاه و ورزش هم بود، اهل سیگار و دود و دم هم نبود.

حرف‌های تلخ پدرِ غزل از جزئیات قتل فجیع دختر اهوازی | پدر غزل رضایت می‌دهد؟ | رد پای باند خرید و فروش دختران | برای ازدواجش گواهی رشد گرفته بودیم!

شب ناپدید شدن و پراید ناشناس

از شبی که غزل خانه را ترک بگوید و اینکه چرا قبل از اینکه از کشور خارج شود کاری نکردید؟

شبی که غزل خانه همسرش را ترک می‌کند از سر خیابان سوار پرایدی می‌شود که ظاهراً این پراید او را تا ترمینال شهرستان‌ها واقع در سه راه خرمشهر رسانده است و غزل پولی را هم پرداخت نکرده یعنی هزینه پراید از قبل پرداخت شده است. بابت این قضیه هم من و هم پدر سجاد تا دو ماه پیگیر بودیم و شکایت هم کردیم که  چرا این پراید در آن ساعت شب توسط دوربین‌ها در اتوبان و یا ۶۰ متری شناسایی نشده است. چرا  وسط شهر، ساعت ۱۱ شب هیچ وقت این پراید شناسایی نشد مگر ما در دهات هستیم که شرایط شناسایی این پراید وجود نداشت؟ دختر من ناپدید شده بود اما شکایت ما راه به جایی نبرد و در آخر با تماس دخترم متوجه شدیم که وی در ترکیه است.

غزل اسیر باند خرید و فروش دختران

ماجرای بازگرداندن غزل از ترکیه چه بود؟

ما روز پنج شنبه  از ترکیه به تهران رسیدیم اما وقتی رسیدیم حراست فرودگاه به ما گیر داد که چرا غزل پاسپورت ندارد در حالی که پلیس اینترپل برگه‌ای جهت خروج غزل از کشور ترکیه با ما داده بود با این حال مجبور شدیم برای بازجویی در دادگاه در تهران معطل شویم. پس از تایید ورود قانونی غزل به ایران از ترمینال سوار اتوبوس شدیم و جمعه شب به اهواز رسیدیم، همان موقع پدر سجاد پیشنهاد داد غزل را دست فلان مامور که مورد اعتماد ما بود بدهیم و به خانه برگردیم اما من مخالفتم کردم و گفتم غزل را با خودم به خانه می‌برم تا مادرش را ببیند و شنبه غزل را تحویل کلانتری بدهیم. غزل به همراه من به خانه آمد و با خودم گفتم حالا که غزل آمده، روز شنبه شکایت قبلی را از سر بگیریم و حداقل با کمک دخترم باند خرید و فروش دختران که در اهواز است را دستگیر کنند. غزل از دیدن مادرش خیلی خوشحال شد، وقتی دیدیم اتفاق خاصی نیفتاد تحویل دادن غزل به کلانتری یا اداره آگاهی را به یکشنبه موکول کردم. همان روز بعد از صرف نهار از خانه بیرون زدم، بعد از رفتن ما پدر سجاد با عجله خانه ما آمده و از غزل خواسته به سرعت سوار ماشین شود تا به کلانتری بروند که در میان راه سجاد جلوی ماشین را می‌گیرد و آن اتفاق می‌افتد و غزل کشته می‌شود.

دخترم را بغل کردم و بوسیدم

در مورد سفر شما و پدر سجاد به ترکیه بگویید ...

از ابتدا تا انتهای شکایت به پلیس بین الملل را پدر سجاد انجام داد و وی قضیه فرار غزل به ترکیه را پیگیری می‌کرد تا اینکه زمانی که قرار بود به ترکیه برویم. پدر سجاد گفت: شما به عنوان  پدر دختر باید همراه من بیایی چرا که ممکن است غزل را به من ندهند، به همین دلیل در سفر به ترکیه وی را همراهی کردم، و برای اینکه به مشکلی برخورد نکنیم مترجمی از اهل ارومیه را با خودمان به ترکیه بردیم، ابتدا به  آنکارا رفتیم و برخی از کارهای قانونی مثل ترجمه شناسنامه‌ها و... در سفارتخانه انجام دادیم. بعد از طریق پلیس اینترپل پیگیر آدرس غزل شدیم، پلیس آدرس کمپین‌هایی که سوری‌ها در آن سکونت داشتند به نام کمپین مرسین و تارسوس را به ما داد و پلیس مرد سوری را در کمپ مرسین دستگیر کرد، البته حدود یک هفته در کمپ‌ها و ادارات مختلف ترکیه دنبال غزل می‌گشتیم،

از ملاقات با دخترتان در ترکیه بگوید غزل به شما چه گفت؟

من دخترم را بعد از چند ماه دیده بودم او را بغل کردم و بوسیدم سرزنشش کردم که چرا اینکار را کرده و از غزل خواستم به زندگی خودش برگردد غزل هم هیچ مخالفتی نکرد و به اشتباه خودش اعتراف کرد. جریان ترکیه آمدنش را که سوال کردم غزل تعریف کرد: شبی که خانه را ترک کردم من را در تهران تحویل سه نفر دادند که ایرانی بودند که دو نفر آن‌ها من را مورد اذیت و آزار قرار دادند او گفت یک شب در تهران مانده و بعد از مرز خوی خارج شده است.

دخترت این افراد را می‌شناخت؟

اینها قاچاقچی هستند و فقط پول را می‌شناسند و عبد جمونگ (مرد سوری) به آن‌ها پول پرداخت کرده بود. 

حرف‌های تلخ پدرِ غزل از جزئیات قتل فجیع دختر اهوازی | پدر غزل رضایت می‌دهد؟ | رد پای باند خرید و فروش دختران | برای ازدواجش گواهی رشد گرفته بودیم!

عبد جمونگ از ترس دولت ترکیه دخترم را عقد کرد

اگر عبد جمونگ واقعاً غزل را دوست داشت باید با این قاچاقچی‌ها بابت سوءاستفاده‌ای که از دختر شما کردند برخورد می‌کرد؟

با آهی که نهادش بیرون آمد گفت: خواهر من مگر این‌ افراد به این چیزها اهمیت می‌دهند عبد جمونگ هم از ترس دولت ترکیه و برای اینکه کسی به وی گیر ندهد دخترم را عقد می‌کند و برایش عروسی می‌گیرد.

 گفته می شود عبدجمونگ از شما اخادی کرده است؟ 

 قبل از اینکه ترکیه برویم کارهای عبد جمونگ برای ما رو شد ابتدا از طریق ارسال عکس برای ما و همسر غزل ما را عصبی می‌کرد، به سجاد می‌گفت: یادت هست یک ماه ارتباط بین شما و زنت خراب شد من به غزل گفته بودم با تو اینطور رفتار کند، یا من به غزل گفتم بچه‌ را سقط کند یادت هست غزل در را به روی تو قفل کرد! من بهش گفتم این کار را بکند. این رفتارها خیلی ما را عصبی کرده بود، دو مرتبه با وعده اینکه اگر فلان مبلغ را واریز کنید دختر شما برمی‌گردانم ما هم که دستمان به هیچ جا بند نبود اعتماد کردیم و یکبار ۱۵۰ میلیون تومان و بار دیگر ۱۶ میلیون تومان برای وی واریز کردیم اما غزل را بازنگرداند. وقتی هم به او گفتیم این دختر متاهل است و بچه دارد  چرا زندگی اش را خراب کردی! می‌گفت غزل من را دوست دارد اگر دوست نداشت این همه راه تا ترکیه نمی‌آمد.

پرداخت پول به عبد جمونگ

عبد جمونگ را در ترکیه دیدید؟

خیر اما می‌دانیم که بازداشت شده است خواهش میکنم شما هم پیگیر مجازات عبد جمونگ در ترکیه باشید.

حال مادر غزل چطور است؟

بعد از این حادثه مادرش از شدت ناراحتی هیچ حرفی نزده و مریض است.

آیا احتمال دارد رضایت بدهید و از خون سجاد بگذرید؟ 

من رضایت نمی‌دهم، خیلی ناراحت هستم و از سجاد شکایت کردم.

کد خبر 655817

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 128
  • نظرات در صف انتشار: 462
  • نظرات غیرقابل انتشار: 25
  • میهمان IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    خوزستان از جمله استان‌هایی است که درصد سن ازدواج پایین همیشه بالا بوده و خواهد بود. تنها کاری که فعلا می‌شود کرد این است که در مدارس از همان ابتدایی مهارت‌های زندگی را خیلی خوب درس داد به جای ریاضیات و یکسری درسهایی که در سطوح بالاتر هم می‌شود آنها را درس داد.
    • ایرانی اصیل اصیل IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      61 76
      داستان رو خوب نگرفتی چی شده ربطی به اینا که گفتی نداشت
    • سبک زندگی غربی یعنی شکست IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      سلام دوستان این داستان رو خوندید تعجب نکنید من یه روش یاد میدم که بفهمید تو همون اشنا ودر وهمسایه پر از این داستانک ها ست. هر وقت دیدید زنی با ارایش و بد حجاب و یا بی حجاب تو کوچه راه میره یعنی داره جذب مشتری انجام میده .و اعمالش از چشم من و تو پنهانه. درود بر حجاب اسلامی و پیامبر پسند وخدا پسند لعنت بر بی حجاب و بی نماز شیطان صفت.
    • احمد IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      باید سلاخیش میکرد
    • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      47 7
      جناب ،،،خیلی راحت قضاوت میکنی و به مردم انگ میزنی ،،،، قضاوت فقط با خداست ...تو حق انجام این کار رو نداری ،،،،،
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    خدواند دختر بیچاره را قرین رحمت خود کند ؛ جنایتکار بدبخت را هر جور صلاح است به جزای اعمالش برساند ؛دل مادر داغدار را نمی دانم چگونه اما آرام قرار بخشد همه دست اندکاران این جنایت فجیع را جزایشان دهد و نهایت اینکه هیچ بنده ای را به چنین آزمون های سختی امتحان نکند . خدا به همه ما کمک کند که هر روز بیشتر در منجلاب فرو می رویم .
  • Niknam US ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    شما میدانید با نوشتن جزئیات به این آشکاری با این خانواده داغدار چه میکنید؟ اقلا قدری هم از قساوت قلب سجاد بنویسید و همچنین از رفتار موذیانه پدر سجاد که در قالب میش خود گرگی بوده که قطعا به پسرش کمک کرده که به غزل دسترسی پیدا کند. همچنین قدری هم به کسانی که سجاد را با حرفهایشان تحریک کرده اند و به نظر من همگی شریک جرم هستند و یا قاضی باید آنها را مجازات کند یا اینکه در بارگاه عدل الهی مجازات خواهند شد، بپردازید. مادر و پدر سجاد حتما شریک جرم هستند. از ایشان غافل نشوید.
    • afshin IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      زنش خیانت کرده.گناه کبیره انجام داده وآبروی شوهرش رو برده.اونوقت شوهرش شد جنایتکاره و زنش باید قرین رحمت خدا قرار بگیره.افسوس به حال غیرت و شرفتون
    • سهیل IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      اهای عمو این زن به شوهرش خیانت کرده وزنای محصنه انجام داده خودت رابذارجای سجادوبعد قضاوت الکی کن اون زن بچه نبوده که 17 سالش ورشیده است سجادکار درستی کرده فقط این کار درانظاردرست نبوده
    • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      نقشه قتل دختره رو پدرش کشیده بود.
    • فوزیه IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      یک دختر بسیار گستاخ و بی ابرو وخیانت کار ارزش نداشت که سجاد ان رو بکشه طلاقش میداد اشغال پرت میکرد همون جایی که رفته تا اخر عمرش به کار فساد خوش باشه حیف پسری مثل سجاد شد ادم دلش میسوزه
    • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      از سربازان امام زمان عج درخواست دارم متلاشی کنند این باند کثیف را که حتما انجام می دهند دست آنها را می بوسم
  • Arash IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    با سلام با خواندن این مصاحبه انسان یاد فیلم ربوده شده با بازی فوق العاده لیام نسون می افتد که باند دزدیدن زنها دخترهای جوان را دزدیده و آنهایی را که کوچک و باکره بودند در پاریس به قیمت گزاف به اعراب می فروختند اما لیام نسون بخاطر دخترش راه می افتد و تمامی این اشرار را یکی پس از دیگری سربه نیست کرده و حتی در صحنه ای یکی از اشرار اعتراف میکند که تمامی این کارها برای بیزینس است و مورد شخصی نیست و لیام نسون او را به رگبار بسته و میگوید برای من تمام این ماجرا شخصی است و در انتها آن پیرمرد عرب را با شلیک گلوله به مغزش جا در جا می کشد.
    • NL ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      16 9
      عرب و عجم نداره ،گناه گناه هست
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    لاقل زیرنویس برای عکس ها می ذاشتین. لعنت بر ناموس کش و غیر آن.
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    وقتی قومی خودش قضاوت میکنه،رای صادر میکنه،اجرا میکنه،قطعا به زودی قاتل رو هم آزاد میکنه...
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    واقعا چطور پدری هستی که دختر دوازده ساله رو وادار به ازدواج میکنی بعد میگی اجبار نبوده اصلا بچه دوازده ساله چقدر قدرت انتخاب داره که بدونه ازدواج چی هست وچه مشکلاتی داره متاسفم براتون
  • بهرام IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    دورود به سرقت سجاد
    • حدیثه IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      14 1
      عقل که دریدن نیست جون در عذابه
  • بی نام IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    این دختر هر کاری هم که کرده باشه نباید اینجوری کشته میشد از فردا هر مردی که زنش بهش گوش نداد میزنه سرشو وسط خیابون میبره میگه غیرتم زد بالا .اون دخترو دست قانون میدادن مملکت بس صاحب که نیست هر کسی هر غلطی دلش بخواد بکنه و بعد برچسب حقانیت بزنه .هر کسی هم که میگه حق دختره بوده ان شاالله این حق سر مادر و خواهر خودش بیاد
    • NL ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      21 67
      آره من هم یک مرد عرب اصیل طبق رسومات و تعصب بر ناموس که از اجدادم دارم اگر خدای نکرده این بلا سرم بیاد حتما سر زنم رو می‌برُم، ولی نه در کوچه و خیابان میچرخوانم این کار مسخره و اشتباهی است
  • فاطمه IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    پدر دختر کش باهمدستی برادر برنامه طراحی کردی تف ب ذاتت برای ی لقمه نون بچه رو شوهر دادی تف
    • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      آفرین از فردا هرزنی این کارو بکنه شوهرش بزنه گردنشو بعد تموم هه....! خوبه شما مردها از دامن ما زنها به وجود آمدین ببندین دهنتون و خفه شین
    • IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      15 51
      اگه تو جای سجاد بودی زنش فرار کرده و براش عکس وفیلم از دوست پسرش میفرسته چه حسی داشتی بچش را سقت میکنه میره دختر بازی ترکیه انشاالله اهل بیت وفاطمه زهرا بهسجاد کمک کنن تا از زندان بره بیرون
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    کاش در مدارس کنار درس به بچه ها یاد بدن که به راحتی فریب نخورند و در اوج عصبانیت تصمیم نگیرند
  • شکیل IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    کار سجاد درست نبود.‌اما کار زنش حروم زندگی محض بود‌. زن مسلمون بچه و شوهر دار پاشه بیافته دنبال یه مرد دیگه. پناه برخدا از شر شیطان رجیم.
  • . IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    واقعا متاسفم برای این قاتل وحشی، آدم اگر غیرت داره باید اینطوری و وحشیانه آدم بکشه؟؟ الان مرد ها غیرت ندارن؟؟ آدم میشن؟؟ سر میبرن؟؟ برای این خانواده هم متاسفم که انقدر طرز فکرشون قدیمی و قاجاری بوده که دختر رو توی سن کم شوهر بدن و حق انتخاب به دختر ندن واقعا یه دختر ۱۲ ساله چی میفهمه از ازدواج و شوهر و ...... ‌ حیف بچه ها که توی اینجور جاها و جو هایی بدنیا میان
  • سید IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    طبق‌قانون‌دینمان‌‌مفسد‌‌بوده‌حقش‌بوده‌خدالعنتش‌کنه‌‌زن‌خیانتکار‌ وزنان‌خیانتکار‌را
    • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      درست اما نباید خودش آن را می کشت باید حداقل به دوست دولت و قاون میدادش
  • رامین IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    34 25
    اسمش غزل بود یا مونا حیدری
    • محمدی IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      هیج زنی به تنهای هرزه نیست درضمن غیرت این نیست سرطرف روبا قمه ببری تو خیابون بگردونی غیرت اونه که کاری کنی همسرت جز خودت کسی دیگه رو نبینه اونقدآغوشت براش امنیت داشته باشه که پناه به هیچ آغوشی نبره
    • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      از ۱۰۰ تا مرد حالا یه زن خیانت کرده ،اینهمه مردا دم به دقیقه خیانت میکنن زنای بیچاره مجبورن ببخشن ،اونم می‌بخشید
  • محمد IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    سلام شما دوستان کا این همه قضاوت می کنید خودتان را جای سجاد بزارید همسر شما برود با.... دیگران ....... چه میکنید
    • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      4 16
      نه خیر عزیزم این میشه درس عبرت برا زنا و مردی دیگه.
    • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      10 33
      اکثراً حق رو به سجاد دادن
    • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      39 4
      شما اقایون نه که با دیگرون نیستید همش زنتون باید ببخشه و کوتاه بیاد یه زنی اگه سر شوهرش میبرید بخاطر خیانت بازم اینجور میگفتید
  • سهیل IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    چی همه شماهانشستیدبراخودتون اراجیف میگید اولا این زن رشیده بوده نه بچه بعدم به شوهرزحمت کشش خیانت کرده جای خائن قعرجهنمه اصلاشماها به خیانت اهمیت میدهیدیا براتون حل شده است به درک فرستادش
    • ناشناس IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      داعشی
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    خدا برای هیچ کس نیاره ولی دختره ی بدبخت چه به دست سجاد چه بدست مردسوری یا کس دیگه مرگ رو به جون خریده که ریسک به این بزرگی کرده اگه سنش برای ازدواج کم بوده خب برای این کاراهم سنش کم بوده هم خودش وبدبخت کرد هم خونواده شو هم شوهرشو متاسفانه اطرافیان وقتی یکی همسرش یه مشکلی پیدا می‌کنه بزرگ یا کوچیک فقط طرف رو تحریک میکنن واینکه تااین حد طرف به قساوت قلب برسه که بتونه سر یکی رو ببره خودش جای سخن دارد
  • ارمان IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    قبل از ثبت هر گونه نظری خود را جای طرف فاعل یا مفعول قرار بدید بعد نظرات کارشناسی شده بفرستید. این پرونده احتیاج به ریشه یابی عمیق داره.که مهم ترینش علت فرار زن از خانه است. البته هر گونه اجرای حکم شخصی رو قطعا رد میکنم. مجری باید قانون و دادگاه باشد . نه اینکه خودت زارت بزنی سر ببری .
    • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      15 0
      احسنت به شما
  • علی IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    با سلام غزل حقش بوده این.بلاسرش بیاد...خیلی کار بدی کرده.ابروریزی به تمام اعیار.
    • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      31 3
      حرف اضافی نزن ببند که قانون سرت نمیشه
  • Zahra IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    ما نمیتونیم قضاوت کنیم چون هیچی نمیدونیم
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    از نظر من خود غزل هم قاتله چون بچه تو شکمش مال خودش نبوده سقط کرده
  • هامون IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    92 32
    ی چیزی خیلییی برام جالب بود و اون اینکه چه پدر بزرگوار و مهربانی داشته واقعا که وقتی دخترش براش تعریف میکنه بهش تجاوز شده نه میزنتش نه کارای عجیب میکنه درک میکنه دخترشو اما اون شوهرش زمین تا اسمون با اون پدر مهربون فرق داشته .......
  • aaaa IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    واقعاایران دیگر ایران نیست چرااا چون پدر دخترش راکشت. شوهر زن راکشت مگر چ کردن ولی مونا حیدری همسرش شرم نکرد سر زنش را درخیابان چرخاند به این غیرت نمیگن متاسفانم برای همچین ادم هایی
  • حضرت قلی عزتی IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    92 15
    واقعاسخت است خداوندبه هر .طرف صبر دهدامابهتربودسجاد کمی خون سردش صبرمیکرداگرنمیتوانست زندگی کنددست زنش می‌گرفت میبرد ادگاه طلاقش میدادهم خودش راحت بودم اون زنالازیرخاک نبودالازنده بودداشت نفس میکشید
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    این مردیکه دیوانه و برادرش هم باید اعدام شوند
  • فرهاد IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    دخترت ابرو سجاد رو برده خیانت کرده شکایتم کردی ازدستش عجب سیستم قضا با عدالای داریم خیانت زنان عادی شده تومملکت هرمردی زنش خیانت کنه ازش بگذره اززنم کمتره
    • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      27 6
      ولی مردا هر خیانت و کثافتکاری دلشون میخوااد بکنن اشکالی نداره .زن باید بگذره .خیانت خیانت .زنو مرد هم نداره .
  • راد IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    95 49
    هیچ دلیلی قابل قبول نیست برای کشتن یک انسان بی غیرتی رو سجاد زمانی از خودش نشون داد که باعث دلخوری زنش میشد در حدی که به خونه پدر زنش کشیده بشه پس بی رگ بودن مرد رو در حفظ نکردن شان زنش نگید غیرت و شرف اگر قانون جنگل حکمفرما بشه که سنگی روی سنگ بند نمیشه.سجاد باید قصاص بشه سر اونم بریده شه اگر قانون ما درست.بی شبهه و عدالت محور هست
    • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      16 4
      سلام یعنی چی از زنم کمتره شما اول افکار خودتون را اصلاح کنید
  • رها IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    من فکرمیکنم پدرغزل باسجادهمدست بوده ونقشه کشیده بودن.پدرغزل اگ غیرت داشت که دخترش تواون سن ب عقدکسی درنمی اورد..
  • منیب IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    55 97
    هرکسی جای سجاد بود همین کارو میکرد حرفای پدره دختررو ببین سجاد نه اهل دودو دم بوده نه چیزی حتی روز وشب برا زن و زندگیش زحمت کشیدده دختره خوب جوابی به شوهرش نداد چه برا زن چه برا مرد ، خیانت حکمش مرگه
    • زندگی در میان ابلهان IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      31 5
      شما چقدر قسی القلب هستید!!چطور بریدن سر یه انسان زنده زنده برای شما طبیعی و حقه؟! کجا بزرگ شدید شما؟! ما بدبختها چه گناهی کردیم که باید کنار جانورانی مثل شما زندگی کنیم
  • . IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    خدا لعنتش کند با آبروی پسر مردم چه کرد بدتر از اینا حقش بود
    • کرار IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      شما هم باید اعدام شید با این افکار پوسیده بنظرم
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    68 39
    کسی نگفت که آیا مرحوم غزل خانم نهار خورده بود یا نه؟
  • زهرا IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    75 28
    چرا از خون سجاد بگذره وبه همین راحتی بگذره دختر بدبخت گول ان مردسوری وباند دختران راخورد.باید والدینش رضایت ندهند غزل که خود به اشتباهش پی برد چرا اون مردک کثیف گوش نکرد ومرتکب قتل این بیگناه شد باید مجازات سختی شود چرا چرا چرا کشتش ان بیگناه را باید اون قاتل میفهمید ادمی گاهی هم خطامیکند این کار او بی غیرتیست نه غیرت والدینش ابله هستند اگه رضایت بدهند
  • رها IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    79 49
    پدرغزل صددرصدرضایت میده چون باهم همدست بودن
  • بابک IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    100 7
    زنت بهت خیانت کرده ، طلاقش بده ، نه نمیخوای شکایت کن و پدرش رو دربیار (البته تمام اینا فارغ از مباحث روانشناختی و علت یابی و...) هیچ کسی طبق قانون حق نداره قانون گذاری کنه ، دادگاه تشکیل بده ، محکوم بکنه و حکم صادره رو شخصا اجرا کنه و طرف رو مجازات بکنه ، اونوقت تو جامعه دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    زن هم مثل مردحق داره زندگی کنه هرطوردلش بخوادمردصاحب زن نیست ک هربلای خاست سرش بیاره.حالااگه یه مردخیانت کنه آب ازآب تکون نمیخوره ولی زن بایدمجازات بشه.آخه این چ قانونیه؟
  • حمید IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    باید پیگیری کنند و این باندها را که متاسفانه کم هم نیستند پیدا کنند و مجازات کنند من خودم گزارش عده‌ای که این کاره هستند دادم ولی برخورد و پیگیری ندیدم
    • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      11 3
      واقعا ما در دوربرمون خیلی خیلی مردهای زحمتکش وپول دار ولی متاسفانه فاسد میبینم که زن بدبختش دم نمی زنه ولی زن کوچک ترین خطا رو نمی تونه بکنه
  • Kian IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    75 15
    سلام به مدیران سایت لطفا نظرم را در سایت قرار دهید. به نظرم ابتدا باید ازش مصاحبه بشه و از دیدگاه روانشناسی بررسی بشه و فرهنگ درست به مردم نشان داده بشه که زن هم مثل مرد هست و هیچ کدام بر دیگری ترجیح ندارد و اینکه جنایت به این فجاعت انجام داده و فورا اعدام در ملاء عام بشه و بصورت زنده از تمام شبکه ها پخش بشه تا درس عبرتی باشه برای وحشی ها و برادر این قاتل هم که معاونت کرده به حبس ابد محکوم بشه و هر چند طبق اصلاحات جدید قانون کاهش مجازات ، حبس ابد حذف شده ولی حداقل ۲۵ سال حبس تحمل کند و هر روزش آرزوی مرگ کند و در حکمش باید بنویسند ، غیر قابل تعلیق ، غیر قابل تخفیف، و غیر قابل عفو و حتی غیر قابل گذشت چون کل روان مردم ایران رو تحت تاثیر شدید قرار داده.
  • شکوفه IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    70 18
    قضاوت دراین مورد خیلی سخته،کارسجادوحشیانه وغلط بوده امابا بلایی که زنش به سرش آورده،چه بسا دیگران هم کمترازاین نمیکردند،هیچکس جای کسی که بهش ظلم شده نمیتونه خودشوقراربده،همه جنایتها درمرحله جنون اتفاق میوفته،که پدردختراقرارمیکنه که شوهرروتاحدجنون رسوندن،کارغلط غلطه به هرشکلیش
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    خوب کاری کرد سرشو برید دستش درد نکنه
    • علی IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      83 20
      حق انسان های سنگ دلم سر بریدنه
  • محمد IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    دست سجاد درد نکن دست مریزا لیاقت نداشته بااین همه زحمات برن ترکیه ایران عزیز به این شهروندانت متاسفم ایران جای ملت با تعصب وبا غیرت هست چرا اینطوری شد
    • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      72 15
      خدا لعنتت کنه که اینقدر قصی القلبی فکر کنم بیشتر مردها مثل تو فکر میکنن در حالی که بیشتر اونها خیانتکارن
  • فرزاد IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    40 84
    قتل این جور زنها حلاله،زنهای این مملکت عقل ندارن ،اگه واقعا شوهرتون رودوست ندارید برید ازطریق قانون وشرع خداوند درخواست طلاق بدید،نه اینکه به فکر خیانت باشید وابروی همه روببرید وچنتا خانواده رو بدبخت وبیجاره کنید،الان خانواده دوطرف جقدر ناراحت هستن ؟! مقصر کیه؟ اون زن میتونست خیلی بهتر از شوهرش خلاص بشه،واقعا بعضیا هیجی از اسلام وخقوق زن ومرد نمیدونن
  • امیرعلی IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    94 29
    اون دخترهرکاری که کرده بودشوهرش حق نداشت قاضی شودوحکم اجراکندان هم مثل داعش
    • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      6 1
      قربون توکه میدونی.....
  • رضایوسفی IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    75 18
    سریع این قاتل انسان نما رامجازات کنیداین قاتل مفسدفی الارض میباشدوبزرگترین ترس و وحشت را به جامعه تحمیل کرده است مگرقانون جنگل است هرکه دلش خواست ان را انجام دهد
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    56 97
    دم شوهرش گرم بخدا که اگه این دختر بار دیگه هم زنده بشه شوهرش حق داره سرشو ببره و مدال افتخار غیرت بگیره همین طور که گرفت احسنت به شوهرش
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    49 53
    این زن که از روی خواست و میلش زن این مرد نشده است او را به زور مجبور کرده بود و بعد هم با حرف مرد که خودش این همه راه را برای دیدن من به ترکیه آمده را واقعا باور کردید! شاید اون تقصیری نداشت و باید بیشتر پیگیر می شدید و حتی اگر داشته باشد باید او را به قانون تحولی میدادید بیچاره بچش
  • zahra IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    72 20
    من خودم یه زن هستم ازحقوق زنها هم دفاع میکنم ولی تاجایی که به نا حق از یه خانومی ظلم بشه/ اخه چرا زنی که شوهر داره بیا با یه مرد غریبه ارطبات برقرار کنه ابرو شوهرو پدر مادر وهمه خانواده وفامیل رو ببره/سجاد هم اشتباه کرد باید به حال خودش رهاش میکرد واگر قانونن طلاق داشت باید طلاقش میداد.
  • ناشناس CL ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    96 8
    چقدر وحشی ...اسم این وحشیگری غیرت نیست .... خاک بر سر ادمی که اسم این وحشیگری و درندگی رو غیرت بزاره ....تاسف باره واقعا
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    77 17
    بای بااین تفاصیل طلاقش میدادوقال قضیه رومیکندنه اینکه داعش گونه این جنایتومرتکب بشه که تااخرعمرعذاب وجدان بکشه
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    97 11
    با تمام غیور مردانی ایرانی هستم که کار سجاد را تایید می کنند ؛ فقط دوست دارم جواب بدین چرا این سجاد غیور و با شرف نرفته سر اون مردی که زنش را بی سیرت کنه ببره و فقط زورش به بچه 17 ساله رسیده که از یه موش وحشت می کنه و جیغ می زنه ؟ چرا ؟اگر شرف این است کلا شرف نداشته باشیم بهتره . و متاسفانه همه جا این شده رسم جامعه ما طرف سمال با دختره فرار کرده پدر باغیرت به جای اینکه بره سراغ لندهوری که بچه را اغفال کرده با داس دختربچه را می کشه ! این با شرف بودنه ؟ مرد با شرف باید بچه با شرف تربیت کنه ؛ رسم و رسوم زندگی یاد بچه بده ؛ ... این شرف واقعی است
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    73 31
    اولا که ازنحوه بقتل رسیدن مقتول همه ناراحتیم، امااین اتفاق درتهران درندشت رخ نداده که همسایه روبرو شمارا نمیشناسد؟ دراهوازـ ودرخانواده ای قبیله ای که هرشب دریک خانه گعده فامیلی دارند وهمه طایفه فراراین زن متاهل را شنیده اند وحالا برگشته وشوهرش یاد رفتارهای زنش میافتد که بتحریک رباینده ترکیه ای که اظهارمیکرد بدستورات او زنش ان کارهارا انجام میداد، واین حرفهای رباینده وحرفهای دروهمسایه وفامیل؟ خوب نتیجه اش این نوع قتل فجیع میشود؟ براستی اگرغیرت را بخواهند ازشرع مقدس بگیرند وبقانون اصلاحاتیها بسپارند چی میشود؟ هیچ زنی ازشوهرش وهیچ دختری ازپدرش تمکین نمیکند و خلاصه مردهای ایرانی بایستی کلاه جاکشی بسرکنند که عده ای که درخانه های لاکچری زندگیمیکنند ودنبال چنین قوانینی که تامین کند خیانتهایشان را اظهارنظرمیکنند، اینجا خوزستان است ومرکز اهواز و مردمی غیرتی طایفه ای انقلابی مسلمان ووووو چرا ردخصوص مقتول که توانسته پای روی عواطف مادری وترک خانه وشوهروفرزنذ وپدرومادر وفامیلش را بکند بخاطر چتهای فضای مجازی؟ واختیارش را بسپارد بدست یک شیادی که درکشوری دیگر؟ وانگاه که پس از موردتجاوزقرارگرفتنش؟؟؟؟؟؟
    • غلامحسین محمد نژاد IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      77 8
      عزیز داستان تمکین و این قصه ها گذشته ؛ گذشت زمانی که دختر جای خون می دادند ؛ وقتی ازدواجی بر اساس قوانین چند صد سال پیش صورت گیرد ولی در مقابل در دنیای امروز زندگی کنی نتیجه می شود این . ازدواج امر مقدسی است که می بایست در نهایت بلوغ و فکر و اندیشه و بر اساس نیاز طرفین که نیاز جنسی صرفا بخشی از موضوع است و قطعا با خواست و انتخاب طرفین باشد صورت پذیرد که چنین ازدواجی به احتمال بسیار زیاد موفق خواهد بود . گذشت آن زمانی که زن فقط در خانه می بایست جارو کند ؛ بچه بزرگ کند ؛ غذا بپزد و... و بدون اجازه مرد پا بیرون ننهد . بیایید واقع بین باشیم و خودمان را با شرایط قرن بیست و یکم تطبیق دهیم و نهایتا علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد .
    • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      29 30
      اگه ازیه موش وحشت داشت پانمیشدبره یه کشورغریب وباچنصدتااجنبی برادرمن.جدای ازننگ برای خانوادش آبروی ایرانیاروهم برده.واینکه این زن اگرشوهرش براش شکایت میکردحتمازنای محصنه بودوحکمش اعدام بود.ونیازی نبودشوهرش اینکارغیرانسانی روانجام بده.انسانهاقانون دارن که باحیوانات متمایزباشن ودرغیراینصورت چ فرقی باحیوانات دارند؟
    • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      30 35
      آقای غلام‌حسین محمد نژاد، شما که میگی الان قرن 21 هست و زنها دیگه مثله قدیم نیستن، اگه همچین مشکلی برای خودت پیش نیومد چه میکردی؟ آیا میتونستی تو شهر و دیار با همین زن زندگی کنی؟ کار سجاد صد درصد اشتباه بود، ول‌ی خواهشا حرفای بی غیرتی نزن
  • ناشناس IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    62 5
    به آن بنده خدای که نوشته بود زن آقا سجاد مرحومه غزل گناه کبیره انجام داد بود وازشرف وآبرو دم میزد برادر بزرگوار من هم با شما موافق هستم آقا سجاد عملی انجام داد تا در مقابل برخی افراد سود جوشرف وآبرویش رابه نوعی حفظ کرده باشد ولی بیاید وجدان خود راهم قاضی قرار دهیم که مولای متقیان علی (ع) فرمودند وجدان تنها محکمه ایست که نیازی به قاضی ندارد بگذریم حالا عرض میکنم بیاید قضیه رابرعکس کنیم و بجای مرحومه غزل سجاد رامثال بزنیم که مثلا آقا سجاد به زنش خیانت می کرد وبازنی وخانم دیگری همراه وعملی زشتی‌ انجام میداد آیا قانون واقوام غزل حاضر بودن سجاد رابا آن وضح فجیع به قتل برسانند آیا اگر برعکس سجاد‌غزل سرسجاد رامیبرید ودرشهر به نمایش درمی‌آورد خانواده سجاد حاضر بودن از خون پسرشان بگذرند اگر آن عمل راسجاد انجام میداد نهایتن مرحوم غزل. مجبور بود تقاضای طلاق بکند ودیگر هیچ کاری نمی توانست بکند پس بهتر این بود که آقا سجاد هم مرحومه غزل راطلاق میداد ویا علیه اوشکایت انجام میداد که آن زمان دادگاه اسلامی حکم به آنچه درشرع مقدس اسلام آمده انجام میداد که بدترین آن سنگ سار بودن مرحومه غزل بود
  • ... IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    57 15
    مرتیکه روانی فکر کرده ولش می کنیم باید نابود بشه واسه جمع کردن کندش این حرف هارا پرکرد
  • رها IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    50 7
    مگر میشه دختر با پای خودش رفته الان شد دیگه قاچاق
    • علی حسین IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      39 4
      دوستان عزیز حالا ما ازاین اتفاقات که بگذریم باید اصل موضوع راپیگیر باشیم که این باند قاچاق دختران چطوری وبا چه هدفی داره فعالیت میکنه و از وزارت اطلاعات میخواهیم این باند موخوف را نابود کنه چون موضوع شاید برای دختران دیگر جامعه بیفتد موضوع اصلی وریشه مسئله این است برادران
  • ناشناس IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    52 3
    به نظر من انسان جایز الخطاست شاید اشتباه خود را جبران میکرد وراه درست برای ادامه زندگی انتخاب میکرد نباید شوهرش این مار را میکرد فقط طلاق میداد و بس.... به نظر من دلیلش مشاده فیلم های ترکی مثل چکورواااا زلیخا و غیره
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    68 4
    فقــط باید بگویم خدایا لحظه ای مارو به خودم واگذار نکن
  • علی IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    52 2
    خدایا چه بگویم چه حکم کنم که منصف باشد.......ولی این باندهای کثیف سالم میمانند چه قدر قدرت دارند
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    20 66
    این چرت و پرت هایی که مخالفین میگن و ۹۹ درصد ۶م ۷انم هستند و شوهرش را ۹انی و قاتل معرفی می کنند برا توجیه کثافت کاری خودشان است اما ان یک در صدی هم که از اقایان بر علیه این مرد شجاع و متعصب نظر می دهند باید پریسد اگر زن خود شما خیانت کند ایا اورا تشویق می کنید ؟ لطفان به قاضی پرونده اعلام شود به این جوان رشید با غیرت نشان شجاعت عطا و با تشویق و قدر دانی اورا ازاد کند
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    35 68
    به درک ک کشته شده اون زن یه هرزه بیش نبوده
    • هموطن IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      8 0
      ترابخدا برای یکبار هم که شده درمورد حرفمون دلیل داشته باشیم اخه چراهمش زن چراهمش دختر که گاها اشتباه مردان وپسران هم باعث رفتار نابهنجاروبی خردی زنان میشه ونتیجه بد میده خدا. قانون اصل وصحیح باید به کمک این مملکت بیاد تا شاهد این همه نفرت وبی سامانی وخودتصمیم گیری نشیم الهی به خودت پناه میبریم
  • Dabir IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    65 14
    این مردک اگرغیرنت داشت به جای بریدن سردخترک مظلوم می رفت ترکیه سراین مردشبطان صفت سوری رامی برید تاازاقدامش لذت می بردیم دخترک مظلوم فریب خورده بود وحقس قتل وحشیانه نبود فقط بایدطلاقش می داد آیا این پسرتااین سن خودش غلط اضافی جنسی نداشته است
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    81 9
    انقدر این نامرد تو حرفاش دروغ و تناقض گویی داره که فقط میتونم بگم خدا نبخشتش بخاطر ظلمی که به این دختر کرده. این مصاحبه هم فقط برای کم کردن نفرت مردم ازین عمل شنیع انجام شده. کاش این دختر میتونست از خودش دفاع کنه. به عنوان کسیکه پیگیر برنامه کودک همسری بوده عرض میکنم، آینده دخترانی که تو سنین کم ازدواج می کنند کاملا تباه شده است و تعداد خیلی کمی از اونها، اونهم به شکل شانسی زندگی خوبی دارند.
  • س IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    30 7
    قضاوت ممنوع
  • محمد IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    48 10
    باید سر سجاد هم ببرند حق نداشت این کار کنه ، واقعا شعورش حتی از یک جاهل هم کمتره فهم نداره دیگه ، بچه بوده باباش هم همینطور بوده اینجور آدم ها روانی اند بعد می‌روند دختر مردم می‌گیرند اگه مرد چهار تا زن بگیره عیب نداره
    • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      39 8
      مگه دختره چند بار نگفته طلاق میخواد چرا طلاق ش نداد سجاد وقتی میگه طلاق میخام بعدشم بهترین کارش قانون بود نه این کار
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    35 5
    قضاوت فقط وفقط خدای ما که اهل قضاوت نیستیم اتفاقا یکی ازمشکلات مردم اینه که طرز برخورد بعضی مردها بازن درست نیست بفرض مثال قیافه خشن بدزبانی عملکرد نادرست زن راتحت فشارقرارمیده که راه گریزی پیدا کنه برود ااگرزن مردی باهم نمی تواند زندگی کنه نیاز به غیرت ادم کشی نیست که بخواهدعذاب بکشه باید درست انتخاب کنه فرصت به یکدیگر بدن خودشون اصلاح کنن درغیراینصورت راه آخر طلاقه
  • اشکان US ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    39 8
    هر کسی در این قتل و یا هر قتلی حتی ب اندازه سرسوزن دخالت کرده باشه توانش رو پس میده و ب هیچ دلیلی ب هیچ دلیلی نمیشه قتل نفس کردمگر مراجع قانونی و هر کس به قدر ذره‌ای کار زشتی مرتکب شده آن هم به کیفرش خواهد رسید.ایه ۷سوره زالزال
  • احمد DE ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    56 5
    مگر می شه هر کس خطای کرد اون رو سرش ببرن بعد بگن اون این کارها رو کرده مگر در کشور قانون وجود نداره طرف میتو نه خیلی راحت طلاق طرف رو بده مگر الان تمام مردها در زندگی چششون دنبال زنهای دیگه نیست پس باید این اجازه رو هم داشته باشه اگر مردی خیانت کرد زنش سرش رو ببره بعدا کجای دین گفته شما حق دارید این کار رو بکنیدبعدا در کشور قانون هست و اونها تصمیم میگیرن چی درست نه تک تک افراد
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    40 6
    بهتر قضاوت به خدا بسپاریم
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    52 12
    سجاد. حیوون آشغال.
    • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      2 0
      همون خداوند قسم به خون تو ایه شریفه اورده من نمیدونم هر جا را کم میارید میگین خدا خدا به عقل شعور داده
    • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      7 4
      اولا سجاد اگر آدم بود بایه بچه ازدواج نمیکرد دوما اگر انسان بود وشعور داشت با اخلاق بدش اون بچه رو از زندگیش بیزار نمیکرد
    • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      6 0
      خدایا کمکمون کن عاقبت بخیر بشویم. الهی آمین
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    2 7
    گناهکار اصلی آن مرد سوری است وسجاد کمترین گناه رادارد
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    8 2
    هیچ کسی حق ندارد جون هیچ موجودزنده ای روبگیره چه رسد به انسان .چراآقایان خیانت میکنند مستحق مرگ نیستند؟دختره گول خورد .تاوانش طرد شدن ازطرف شوهر وخانواده اش بودنه مرگ !؟غیرت یک مردبا قساوت برمیگرده؟شوهریکی ازدوستانم ده هابارخیانت کردآشکاروپنهان ،حتی کارشون به دادگاه هم کشید.چاره دراین بود که زن تقاضای طلاق کند بدون هیچ حق وحقوقی،اونم بعدازچهل سال زندگی چون مرده میگفت من طلاق نمیدم .این سجادها کجاهستندکه سرهمه ی خیانتکارا روببرن حداقل عدالت رعایت بشه .مثل اینکه سربریدن توایران مدشده که اینم متاسفانه نشانه ی نداشتن قانون درست درایرانه
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    3 6
    سلام دوستان به نظرم گناهکار اول آن مرد سوریست دومین گناهکار خود دخترست وسجاد کمترین جرم رادارد
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    2 2
    حالا که اون بیچاره نیست هرچی دلشون میخواد میگن چون میخوان خودشون را تبرئه کنند
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    4 3
    خاکبرسر پدرومادری که دخترش را در دوازده سالگی شوهر بده یعنی اگه اینقدر زود میخوان از دست دختراشون راحت بشن ؟ خوب مثل اعراب جاهلیت روز اول دفنشون کنند
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    9 1
    تویه زندگی طایفه ای و عشایری هیچوقت از دختر نمی پرسند که راَی به ازدواج هستی یانه هرچی پدر گفت میشه انگار نه انگار درقرن ۲۱ هستیم زندگی وحشیانه .....
  • یوسف IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    2 8
    والا شوهره حقش بود اینکاروکرده‌هرکی خیانت کنه باید جوابشو اینجوری بدن
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    9 1
    باید قاتل غزال را به اشد مجازات برسانند.
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    4 0
    نمیدونم چیزی قضاوت کردن خوب نیس ماکه از زندگی وخانوادگی اینا نمیدونیم پس بهتره که قضاوت نشه باید ریشه یابی بشه
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    4 0
    درسته غزل با وجود سن کمی که داشته اشتباه کرده و گول خورده ولی بعد هم پشیمان میشه شوهرش اگر خیلی ناراحت بود باید کتکش میزد و در اخر طلاقش میداد نه اینکه وحشیانه مثل داعشیها اینطوری سر از تنش جدا کنه
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    4 0
    انسان اگرازخدا بترسد وبه خداایمان داشته باشد همیشه توامن وامان خواهد بود والسلام
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    8 0
    متاسفانه این چنین انسان نماها دارن درجامعه میگردن و هیچ کس جلودار آنها نیست از نظر اسلام زنا صد ضربه شلاق داره نه بریدن سر و گردن و گرداندن ان در خیابان ، به اسم اسلام دارند به اسلام توهین میکنند و اسلام از آنها مبرا است
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    7 1
    بیچاره زنای ایرانی مثل اینکه کلفتن هرچی مرد میگه باید همون شه زنای ایرانی بدبختن مردا همش خیانت میکنن چیزی نمیشه ولی زنا۰۰۰۰۰۰۰
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    7 0
    دولت مقصره باید دراسرع وقت رواین باند دختران فروش وتموم کنن
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    7 0
    انسان جائز الخطاست چه مردباشه چه زن امااگرقرارمردی بخاطرخطاسرببردپس زنهاهم بایدسرمردای خطاکارکه به زناودختران مردم بدنگاه میکنن ببرن البته همه ی مردایازناهامثل هم نیستن پس مواظب باشین خطا کارنباشین تازه ادم نبایدپشت سرمرده حرف بزنه دستش کوتاه س ازخدا بترسین
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    5 4
    از اصل ماجرا خبر نداریم ولی میدونم زن متاهلی که میره به ترکیه و با یک مرد سوری اون هم توی کمپ رابطه برقرار میکنه خیلی احمقه
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    5 1
    غزل کار بد انجام داد و چیز های بدی انجام داد این باید قانون محاسبه شود و میتواند توبه کند سجاد قاتل حساب میشود و حکم قتل واجب است زیرا قتل کرده حتی اگه غیرت باشه هر دو مقصر بودند و هر دو عجله دارند وذهر دو بایست خوب محاسبه شوند
  • یعقوبعلی رضائی IR ۰۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    4 1
    بامطالعه ازسخنان پدر دختر ،پدرناآگاهانه دخترش را تحویل قاتل داده .وازطرفی هم کار دختر بیعقلی وکشتن دختر به دست شوهرش هم عاقلانه نبوده.قاضی باید نظر بدهد.
  • 🥺 IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    3 2
    هعععععی🥺🥺
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    12 1
    هیچ کس در هر شرایط سختی که باشه حق نداردجان یک نفر را بگیرد