کارگردان فیلم ۲۸۸۸ با بیان این که عوامل فیلم هنوز ریالی دریافت نکردند، خطاب به اهالی رسانه گفت: آیا حاضرید بدون حقوق کار کنید؟ خبرنگاران و عکاسان پاسخ دادند«ما هم ماه هاست حقوق نگرفتیم.

نشست فیلم 2888

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، روز نهم جشنواره فیلم فجر شد، فیلم نخست در حالی برای برخی خاطره سریال کره‌ای بازی مرکب را زنده کرد که سازندگان این فیلم این ادعا را قبول نداشتند، حضور خانواده  سهیلی (سعید، ساعد، سینا، صبا سهیلی)  و گلوریا هاردی از حاشیه‌های این فیلم بود.

علی حضرتی کارگردان فیلم شهرک در نشست خبری در پاسخ به این سوال که «آیا بهتر نبود شما همان شغل پدری را انتخاب کنید و دیگر کارگردان نباشید»، گفت: من پیش از کارگردانی در رسانه مشغول بودم. شغل کارگردانی را دوست دارم. همچنین فیلم شهرک به سریال بازی مرکب شباهت ندارد .

حاشیه های نشست خبری فیلم 2888

وی در پاسخ به پرسشی که مطرح شد که ایده این فیلم جالب بود، اما در فیلم شما درنیامد، گفت: این جمله ایده از دست رفت مدتی است مد شده است.

کارگردان فیلم «۲۸۸۸»: آیا حاضرید بدون حقوق کار کنید؟ اهالی رسانه: بله

ساعد سهیلی درباره بازی خوبش و انتظار گرفتن سیمرغ جشنواره، گفت: می خواهم بازیگری را ادامه دهم، حتی اگر سیمرغ نگیرم، اما جشنواره را با سیمرغ دوست دارم. سینا  نیز در فیلم شادروان بی‌نظیر بازی کرد خدا با ماست.

ساعد سهیلی و همسرش گلوریا هاردی

از حاشیه های این نشست حضور سعید سهیلی در این نشست بود.

سیمرغ گرفتن پیشینه می‌خواهد

نشست خبری فیلم ۲۸۸۸ به دلیل محتوای فیلم رشادت‌های خلبانان هوانیروز و حضور خلبانان زمان جنگ متفاوت بود، بارها به علت احساساتی شدن عوامل، متوقف شد و حضار برای حمایت دست زدند. در این میان کیوان علی‌محمدی کارگردان فیلم در میانه نشست متاثر شد و گفت: من حالم بد است، در حالی که اشک می ریخت جلسه را ترک کرد.

علی اکبر حیدری دیگر کارگردان فیلم با اشاره به سختی فیلم گفت: هنوز عوامل ریالی برای بازی در این فیلم دریافت نکردند، آیا شما حاضرید یک ماه بدون حقوق کار کنید؟ که اهالی رسانه پاسخ دادند «بله» و برخی از اهالی رسانه هم فریاد می‌زدند ما هم ماه‌ها است حقوق نگرفتیم.

شیرین اسماعیلی بازیگر فیلم ۲۸۸۸ درباره احتمال دریافت سیمرغ بلورین بیان کرد: ما آن‌قدر فضا را حس کردیم که از ما دور نیست و این حزن و شادی در ما تنیده شده است و من خودم را در آن فضا دیده ام. خوشحال می‌شوم سیمرغ بگیرم اما فکر می‌کنم سیمرغ گرفتن به پیشینه نیاز دارد. با این حال بدون رویا هم نیستم و آرزو بر جوانان عیب نیست!

در پایان نیز شالی از سوی خلبانان جنگ که در نشست حضور داشتند به کارگردان فیلم اعطا شد.

همچنین پیشکسوتان نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران و افرادی مانند عبدالله نیک فرجام، رستمی، عتیقه چی، نعمت اللهی، براتی، زمانی، کاظمیان، پیروان، نمکی، زارع نژاد، خانواده آلابا محققی، فرزند تیمسار اسکندری و سایر خانواده شهدا در این مراسم حضور داشتند که به درخواست علی اوجی تهیه کننده فیلم مورد تشویق حضار قرار گرفتند.

کد خبر 655948

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha