فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تشریح برخی از مصادیق برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران گفت: با توجه به اینکه گواهی نامه موتورسیکلت به زنان داده نمی شود رانندگی این افراد با موتورسیکلت ممنوع بوده و با آن برخورد می شود.

موتورسواری زنان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سردار حسن رحیمی ادامه داد: موضوع دیگری که پلیس با آن برخورد می کند رانندگی افراد فاقد گواهی نامه است. کسی که گواهی نامه نداشته باشد اجازه ندارد وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت را ندارد. در این میان با توجه به اینکه برای بانوان نیز تاکنون گواهی نامه ای صادر نشده با این تخلف نیز به عنوان رانندگی بدون گواهی نامه برخورد خواهد شد.

وی در رابطه با اینکه چه برخوردی با این تخلفات انجام خواهد شد، گفت: این موتورسیکلت ها حداقل ۱۲ ساعت توقیف خواهند شد. البته فعلا برنامه ای برای انتقال آن ها به پارکینگ نخواهیم داشت و این توقیف ساعتی خواهد بود. در پایان نیز راکبان وسایل نقلیه باید تعهد بدهند که دیگر این جرایم را تکرار نکرده و علاوه بر آن جرایم رانندگی معوق خود را نیز در مدتی معلوم پرداخت کنند.

رحیمی اضافه کرد: البته اگر پس از ۱۲ ساعت صاحب موتورسیکلتی نسبت به ترخیص آن اقدام نکند طبیعی است که به پارکینگ منتقل خواهد شد.

کد خبر 657130

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • Se IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    25 0
    میشه دلیل مخالفت رو هم بگید برید گوشی قاپ ها و اوباش هارو بگیرید خون ملت رو کردن تو شیشه
  • کمک کارشناس IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    11 0
    مثل جریان ورود بانوان به ورزشگاها عمل نکنید.تا آنجا که صدای اعتراض امام جمعه مشهد را درآوردید. حداقل توضیح دهید به چه دلیل. ممنوع است که نشد برهان.
  • رحمان IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    9 0
    بنام خدا، قوانین اگر متناسب با زمان ما به روز رسانی نشود، آسیب های اجتماعی به دنبال خواهد داشت، قبلاً نوار کاست، ویدئو، ماهواره و امثالهم ممنوع بود ولی با آمدن اینترنت و فضای مجازی تمام موارد ممنوع در اینترنت حضور پیدار کردند و قوانین مطابق با فضای مجازی به روز رسانی شد، پیشنهاد می شود با آینده نگری و دلائل متقن قوانین تنظیم یا ممنوعیتها اعمال شود.من ا... توفیق
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    10 2
    نشستن خانمها در ترک موتور هم ممنوع است؟
  • ناصر IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    18 2
    مگه رانندگی بانوان با موتورسیکلت با آقایان چه فرقی میکنه ؟؟؟؟؟!!!!! نگاه طالبانی تون رو کنار بزارین و کمی متمدن باشید . زنان نیمی از جامعه ی ما هستن پس لطقا و حتما بازنگری کنین و حقوق نصف جامعه رو نادیده نگیرین !!!! آهای اهالی سکن در مجلس مثلا مردمی !! با شما هستم ، پنبه از گوشهایتان درآرید !!!!
  • جهانگیر IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    4 1
    لطفا" از غار کهف بیرون بیایید .
  • کوروش IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    6 0
    آقا اینا میگن که موتور سیکلت های بالای ۸۰ سی سی هستش که نیاز به گواهی نامه دارن واگرنه با موتور های پاکشتی ۶۰ سی سی یا موتور های اسکوتر برقی ایرادی نداره ، دختر ها و زنان میتونن از این موتور ها سوار شن موردی نداره
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    5 0
    آخه چه دلیلی دارن که خانمها نباید موتو ر سواری کنن چه فرقی داره با رانندگی کلا دارید افکار طالبان را پیاده میکنید
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    4 0
    جالبه که خانم ها می توانند خلبان باشند ولی اجازه ندارند موتور سیکلت برانند