طبق ادعای رسانه‌های عربستانی مسئولان باشگاه الهلال پس از شکست سنگین در جام باشگاه‌های جهان تصمیمات جدیدی برای تغییر کادر فنی این باشگاه درنظر گرفته‌اند.

الهلال

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم الهلال عربستان درحالیکه به عنوان قهرمان آسیا در فصل ۲۰۲۱ و با هزینه‌های هنگفتی در جام باشگاه‌های جهان شرکت کرده بود، در دیدار نیمه پایانی این رقابت‌ها از تیم چلسی (قهرمان اروپا ) شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت. شاگردان لئوناردو ژاردیم، سرمربی فرانسوی الهلال در مرحله رده‌بندی نیز با نتیجه ۴-۰ مقابل الاهلی مصر شکست سنگینی را متحمل شدند تا نماینده عربستان به شکل افتضاحی با جام باشگاه‌های جهان خداحافظی کند.

اکنون پس از گذشت یک روز نشریه «الریاضیه» عربستان از تصمیم مسئولان باشگاه الهلال مبنی بر برکناری لئوناردو ژاردیم پس از این باخت تحقیرآمیز خبر داده است. البته هنوز به صورت رسمی برکناری ژاردیم از مربیگری الهلال اعلام نشده و طبق گزارش نشریه «الجزیره» عربستان مدیر باشگاه سعودی راهی دبی شده تا با رامون دیاز آرژانیتی مذاکره کند. دیاز اخیرا از سمت مربیگری تیم فوتبال النصر امارات برکنار شد. سرمربی آرژانتینی سابقه مربیگری در تیم الهلال را در کارنامه‌اش دارد.

الهلال با هدایت ژاردیم لیگ قهرمانان آسیا موفق شد جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

کد خبر 657197

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha