مدیرعامل نساجی واکنش تندی به تشابه پیراهن این تیم و پرسپولیس در بازی این هفته داشت.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین یکی از حواشی دیدار پرسپولیس و نساجی تشابه عجیب پیراهن دو تیم در جریان بازی بود. موضوعی که تشخیص بازیکنان دو تیم را برای داور، بازیکنان و البته بیش از همه بینندگان تلویزیونی سخت می کرد.

سیف الله پور مدیرعامل نساجی دیشب در گفت و گو با برنامه فوتبال برتر با انتقاد از سازمان لیگ و ناظر داوری این مسابقه که در جلسه هماهنگی سخت گیری های لازم را نداشتند گفت: وقتی جلسه هماهنگی برگزار می شود باید تکلیف رنگ لباس دو تیم مشخص شود.

وی ادامه داد: ما از ابتدای فصل تکلیف لباس دوم خودمان را مشخص و طی نامه ای به سازمان لیگ اعلام کرده ایم. با این حال در جلسه هماهنگی پرسپولیسی ها این موضوع را قبول نداشتند و حاضر به تغییر لباس خود نبودند.

مدیرعامل نساجی ادامه داد: مگر می شود تیمی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد برای بازی جوراب نداشته باشد. پرسپولیسی ها عنوان کردند که جوراب برای این بازی ندارند و لباس هایشان را هم تغییر ندادند. پس سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال چه کاره هستند؟

کد خبر 657396

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضایی IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    2 0
    سرح ها شخصیت قهرمانی دارند ، غیرت دارند ، زیبا بازی میکنند ، فوتبال تهاجمی ،ظرفیت برد و قهرمانی دارند ، ووقتی میبازن گریه نمیکنند، کلا fair play❤