پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
۱ نفر

قسمت سوم فیلم سینمایی A Quiet Place رسماً در دست ساخت است و تاریخ اکران آن سال ۲۰۲۵ اعلام شده است.

A Quiet Place

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از hollywoodreporter، این خبر را روز سه‌شنبه کمپانی پارامونت سرمایه‌گذار این فیلم اعلام کرد. هنوز هیچ کارگردان یا نویسنده‌ای برای تولید این فیلم معرفی نشده است، اگرچه به نظر می‌رسد جان کرازینسکی انتخاب شود.

«یک مکان ساکت» از زمان اولین پخشش در سال ۲۰۱۸، به جواهری برای پارامونت تبدیل شده است. اولین مکان آرام که توسط کراسینکسی و تیم برایان وودز و اسکات بک نوشته شد، فیلمساز را به کارگردانی در فهرست A تبدیل کرد و نقدهای مثبت و ۳۴۰.۹ میلیون دلار در سطح جهانی به دست آورد.

کرازینسکی نویسندگی و کارگردانی A Quiet Place Part II را بر عهده داشت که در می ۲۰۲۱ به عنوان اولین فیلمی که پس از تعطیلی چند ماهه به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا به طور انحصاری در سینماها نمایش داده شد، اکران شد و فروش جهانی آن به ۲۹۷ میلیون دلار رسید.

مجموعه فیلم‌ «یک مکان ساکت» در دنیایی اتفاق می‌افتند که در آن زمین توسط هیولاهای بیگانه‌ای که کور هستند و برای ردیابی طعمه‌های خود به صدا وابسته هستند، مورد تهاجم قرار گرفته است. کراسینکسی در اولین قسمت مقابل همسر واقعی خود، امیلی بلانت، بازی کرد و در قسمت دوم نقشی کوتاه داشت. نوآ ژوپ و میلیسنت سیموندز نقش فرزندان آنها را بازی می‌کنند.

کارگردانی بعدی کرازینسکی اگر در سال ۲۰۲۳ اکران می‌شود و همچنین با بازی رایان رینولدز و استیو کارل است. کرازینسکی همچنین بازیگر و تهیه‌کننده فیلم پارامونت است.

کد خبر 657673

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha