امام جمعه موقت اصفهان گفت: برخی موضوعات پیش آمده در جشنواره فیلم فجر امسال ناپسند و غیر قابل قبول است و وزیر ارشاد در این باره باید ورود کند.

مجتبی میردامادی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به تذکر رهبر انقلاب به کسانی که می‌گویند انقلاب از مسیر خودش منحرف شده است، تصریح کرد: این افراد کسانی هستند که از همه امکانات کشور استفاده کرده‌اند و الان مدعی هستند که انقلاب از مسیر خود منحرف شده است و آن‌ها زندگی اشرافی دارند و نمی‌توانند از انقلاب حمایت کنند، چرا که مقابله با استکبار و حمایت از محرومان شعار انقلاب است و صحبت‌های این افراد پایه و اساس ندارد.

وی افزود: پیشرفت‌هایی که پس از انقلاب رخ داده قابل مقایسه با دوران ستم‌شاهی نیست و در حال حاضر در تمام رشته‌ها موفقیت و پیشرفت حاصل شده است و هر روز شاهد آن هستیم که در کشور گشایشی در علم و صنعت حاصل می‌شود.

به گزارش ایسنا، امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص فشار اقتصادی و عملیات رسانه‌ای دشمنان، افزود: تهمت‌زنی به شخصیت‌ها و ارکان مملکت مانند شورای نگهبان و حمله به سپاه از جمله اقدامات اخیر دشمن است. نیروهای مسلح پایه و اساس کشور هستند که همواره جانفشانی کرده‌اند. این افراد حملات‌شان متوجه سپاه و سردار دل‌ها است و آن‌ها باید بدانند عزتی که خدا به سلیمانی داده، لکه‌دار نمی‌شود.

میردامادی با اشاره به تأکید مقام‌ معظم رهبری بر جهاد تبیین، گفت: جهاد در زمینه‌های گوناگون وجود دارد و مهم‌ترین جهاد برای آماده‌سازی ظهور امام زمان(عج)، موضوع جهاد تبیین است.

وی، با اشاره به اتفاقات پیش آمده در جشنواره فیلم فجر، گفت: وزیر ارشاد چرا نسبت به موضوعات ناپسندی که در جشنواره فیلم فجر امسال رخ داد، واکنشی نشان نداد؟ نسبت به برخی موضوعات باید مشخص شود که چرا این عناصر وابسته خارجی را به کار می‌گیرند تا اینگونه با ارزش‌های انقلاب مقابله کنند، این اتفاقات در جشنواره فیلم فجر قابل قبول نیست.

میردامادی در خطبه اول نماز جمعه نیز گفت: روح دارای بقا و اصالت است و بعد از مرگ جسم از بین می‌رود، اما روح باقی است و در عالم برزخ قرار می‌گیرد. آنچه ما می‌بینیم ظاهر این دنیا است، این‌ دنیا باطنی نیز دارد و هرکه هستید و در هر شغلی، خداوند عدالت را از شما خواسته‌ است، چرا که بندگان خدا یکسان و مساوی هستند.

کد خبر 658034

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha