همشهری آنلاین: ناظر AFC پس از جلسه هماهنگی مسابقه تیم‌های ایران و کره‌شمالی گفت: به دلیل عدم عقد قرارداد با AFC، از ورود دوربین‌های تلویزیونی به ورزشگاه آزادی جلوگیری می‌شود.

 به گزارش فارس، جلسه هماهنگی مسابقه تیم های ایران و کره شمالی بعد از ظهر سه‌شنبه (23 مهر) با حضور نماینده فدراسیون‌های فوتبال دو کشور و با حضور ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا و داوران برگزار شد و درباره نحوه برگزاری این دیدار تصمیات نهایی گرفته شد.

حاج شنکر کمرالدین در پایان جلسه اظهار داشت: بر خلاف وعده‌های داده شده تا کنون هیچ قراردادی بین صدا و سیمای ایران با WSG(حامی مالی و تبلیغاتی مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی 2010) منعقد نشده است، بنابراین فردا اجازه نخواهیم داد دوربینی از تلویزیون ایران به داخل ورزشگاه بیاید.

مهدی فراهانی، نماینده شرکت WSG نیز در پایان این جلسه عنوان کرد: قرار بود که امروز قرارداد حامی مالی و دارنده امتیاز اصلی حق پخش‌های تلویزیونی انجام شود که متاسفانه چنین توافقی با سیمای ایران رخ نداد، بنابراین در جریان مسابقه تیم‌های ملی ایران و کره شمالی، دوربین‌ها و گزارشگران سیما اجازه حضور در ورزشگاه آزادی برای پخش این دیدار را نخواهند داشت.

وی ادامه داد: این مسابقه با توجه به شرایط فعلی از سیمای ایران پخش نمی‌شود، اگر چه امیدواریم امروز طرفین به توافق برسند تا ایرانی از تماشای این مسابقه ملی محروم نشوند.

تیم‌های ایران و کره شمالی فردا ساعت 17 در ورزشگاه آزادی از گروه B مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 با یکدیگر دیدار می‌کنند.

کد خبر 65806

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز