بیش از یک هفته از آتش‌سوزی کشتی باری عظیم Felicity Ace در حالی که کاملا مملو از اتومبیل‌های جدید بود، گذشته است.

لامبورگینی

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت موتور۱، خبر خوب اینکه، خوشبختانه، خدمه به سلامت تخلیه شدند، اما برای چند روز دود سیاه از کشتی بلند می‌شد. اکنون دود متوقف شده و خدمه نجات‌ یافته‌اند. خبر بد اینکه گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که گروه فولکس واگن حسابی ضرر کرده است.

این کشتی محموله‌ای شامل ۳۹۶۵ وسیله‌نقلیه داشت که همه متعلق به برندهای مختلف تحت چتر فولکس واگن هستند. این گزارش همچنین شامل بیانیه‌ای از فولکس واگن بوده که در آن این شرکت نگران است که اکثر خودروها آسیب دیده باشند.

جزئیات بیشتر در دسترس نیست، همچنین مشخص نیست که آیا بخشی از بار مورد بررسی قرار گرفته است یا خیر.

سرنوشتی شوم | لامبورگینی‌هایی که در آتش سوختند

طبق گزارش‌های قبلی در مورد کشتی در حال سوختن، وسایل نقلیه گران‌قیمت متعددی را در کشتی شناسایی شده بودند، از جمله برخی از آخرین لامبورگینی آونتادورها با پیشرانه‌های V۱۲ غیرهیبریدی تنفس طبیعی. طبق مقاله اخبار خودرو، خودروهای برقی متعددی در میان محموله‌ها هستند و همین امر مبارزه با آتش را دشوار کرده است.

در حال حاضر، هنوز اطلاعاتی در مورد چگونگی شروع آتش و یا خاموش شدن کامل آن وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

عکس‌ها اما آسیب قابل توجهی به نمای بیرونی کشتی نشان می‌دهند، اما به‌روزرسانی ۲۵ فوریه نشان می‌دهد که وضعیت کشتی پایدار بوده و هیچ گونه نشت نفتی شناسایی نشده است.

هنگام وقوع آتش‌سوزی، کشتی تقریبا در ۹۰ مایلی جنوب غربی آزور در اقیانوس اطلس قرار داشت. یک کشتی نجات بزرگ در حال حاضر آن را به یک منطقه امن در نزدیکی آزور می‌کشد.

کد خبر 659998

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha