رسانه‌های آمریکایی به نقل از سخنگوی کاخ سفید گزارش دادند که رئیس‌جمهور اوکراین از جو بایدن همتای آمریکایی خود درخواست کرد تا امنیت شخصی‌اش را افزایش دهد و از جانش محافظت کند.

زلنسکی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، پاتریک ریول خبرنگار ABC در صفحه توئیتر خود به نقل از جن ساکی گفت: رئیس جمهور اوکراین در جریان گفتگوهای تلفنی اخیر خود با رئیس جمهور جو بایدن، درخواست کمک بیشتری برای تضمین امنیت شخصی خود کرد و بایدن هم به او قول داد که این کار را انجام دهد.

امروز یکشنبه، ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو ضمن اعلام حمایت خود از پیوستن کی‌یف به ناتو اعلام کرد که این سازمان محموله‌های سیستم‌های ضد تانک و ضد هوایی و مهمات خود را به اوکراین افزایش داده است.

استولتنبرگ در مصاحبه ای با CNN افزود: ما در حال کمک‌ بیشتر به اوکراین از طریق استقرار سامانه‌های دفاع هوایی و ضد تانک و ارسال مهمات بیشتر هستیم و این کار را انجام می دهیم تا به اوکراین کمک کنیم که از حق خود برای دفاع از خود دفاع کند.

کد خبر 660562

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روسیه‌ و قفقاز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرتضی IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    0 2
    زلنسکی یهودی صهیونیست و دست نشانده اسرائیل است ... طمه کشورهای غربی و صهیونیست بین المللی جهان را بسوی جنگ جهانی سوم میکشاند
  • علیرضا / اهواز IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    0 0
    تمام سامانه هایی که می‌فرستید نصیب روس‌ها میشه
  • IR ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    0 2
    دخالت های بیجای ناتو باعث بدبختی ملت های دنیا وفقر وبی ثباتی شد که امروز روسیه وچین را وادر کرد برای خلاصی از سرش به کشور های غرب گرا ومزاحم حمله‌کنند
  • ایرج IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    2 3
    کار اوکراین تمومه ، زلنسکی شهید گسترش راه ناتو میشه درود بر پوتین و روسیه کبیر تو دهنیه خوبی به آمریکا و غرب زده جهت اطلاع پاچه خور های وابسته به اربابشون آمریکا
  • اریایی IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    2 1
    چقدر بی عرضه و ناتوان هست که داره به امریکا التماس میکنه.همانطورکه قولت داده بودند در صورت حمله کمکت میکنن ولی هیچ کاری نکردند برای نجات جانت هم همونطور عمل میکنن.تا بیا تجهیزات بفرستن کی اف اشغال شده.هرکشوری باید خودش از خودش دفاع کنه مثل کشور خودمون ایران اسلامی عزیز.