گروه خودروسازی سایپا در زمینه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوبه مجلس شورای اسلامی، اولین پیش فروش یکساله محصولات خود را از پنج شنبه ۱۲ اسفند برای مادران دارای دو فرزند و بیش‌تر آغاز می‌کند.

کوئیک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اقتصاد آنلاین، اولین پیش فروش یکساله محصولات گروه خودروسازی سایپا در زمینه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۱۲ اسفندماه به مدت دو روز و به صورت شبانه روز برای ۵ محصول به اجرا در می‌آید. 

خودروهایی که در طرح یاد شده عرضه می‌شود شامل شاهین.جی، کوییک.اس، کوییک.آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی و ساینا.اس است.

زمان تحویل این خودروها از مردادماه سال آینده آغاز خواهد شد و متقاضیان می‌توانند از طریق سایت https://saipa.iranecar.com  در پیش فروش یکساله ثبت نام کنند.

بر اساس این گزارش، اگر تعداد متقاضیان مشمول در این بخشنامه بیش از ظرفیت فروش باشد، پس از برگزاری قرعه کشی و در صورت منتخب شدن امکان ثبت نام نهایی و واریز وجه خودرو فراهم خواهد شد و در غیر این‌صورت برای تمامی مادران مشمول که شرایط آنها به تایید سازمان های ذیربط برسند، امکان ثبت نام نهایی و واریز وجه ( برای یک خودرو) میسر می شود.

در این میان فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا ظرف مدت ۳ روز اعلام خواهد شد و لازم به ذکر است که متقاضیان تا زمان برگزاری قرعه کشی و اعلام منتخبین، هیچگونه وجهی واریز نخواهند کرد. پس از قرعه کشی، منتخبان این طرح ضرورت دارد در مدت ۳ روز نسبت به  واریز وجه علی الحساب قیمت خودرو اقدام کنند.

گفتنی است در پیش فروش یکساله، امکان ثبت نام برای مادرانی که تاریخ تولد فرزند دومشان از ۱۹ آبان ماه امسال به بعد است، فراهم شده است.

نخستین پیش فروش محصولات سایپا ویژه مادران دارای ۲ فرزند | اسامی خودروها و زمان تحویل

کد خبر 661071

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • 4489402228 IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    5 1
    واقعا زحمت کشیدید حودروسازای محبوب ودوست داشتنی ایران نمیدونم چرا شما اینقدر به فکر مردمید
  • psdk IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    0 1
    حاتم بخشی ازجیب سهام دار بدبخت.حلال نیست
  • مهرداد IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    0 1
    در یک کشور اسلامی جایز نیست وقتی مشتری به عنوان پیش پرداخت وقتی مبلغ نصف خودرو رو پرداخت می کنه یعنی صاحب نصف خودرو هستش چرا در زمان تحویل مبلغ نصف باقیمانده 30 الی 40 میلیون تومان گرون میشه ولی مبلغ نصف مشتری( بدون دریافت سود مشارکت که قبلا یه سودی میدادن ولی الآن اونم نمی دن) بدون تغییر وافزایش ثابت حساب میشه یه مدیری مسلمان در شورای رقابت درباره این ناعدالتی مصوبه ای تصویب کرد که کنارگذاشته شد وحتی شورای رقابتو ار دخالت در کار خودرو سازها وقیمت گذاری کنار گذاشته شدند .
  • ایرانی TR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    0 0
    آخ که چقدر بلایی تو سایپا... قرعه کشی ام نذاری کسی پولشو یکساله و با شرایطی که گذاشتی پیش خرید نمیکنه. حالا با این ترفند مسخره میخوای شعار "پیش به سوی رشد جمعیت" بدی!!؟
  • هم وطن IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    0 3
    با سلام و عرض ادب بنده 1399/6/5 ثبت نام کردم و امسال در تاریخ 1400/9/5 تکمیل وجه کردم یعنی تمام مبلغ رو پرداخت کردم و مادر سه فرزند هستم یکیشون سال دوازدهم دومی سال هشتم و فرزند سوم کلاس اولی هستن واقعاً اگه صداقتی دارند در گفتار این خودرو ما رو بدن لطفا
  • علی رضا داودابادی IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    0 2
    خسته نباشید زحمت میکشید با این ماشیناتون
  • حوریه شورابی IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    0 0
    بنده دارای چهار فرزند پسر دارم چرا برای ما اقدام نمیشه
  • نرگس ترک زبان IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    1 0
    عالیه ولی کاش سه ماهه بود