ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا اخیرا به‌همراه سفیر چین در ایالات متحده با یک تسلا مدل اس Plaid مجهز به FSD بتا گشت و گذاری را داشته‌اند.

ایلان ماسک

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت اینساید ای‌وی، «چین گنگ» این تجربه را با وجود بسیار قدرتمند بودن وسیله نقلیه به عنوان یک «سواری نرم» توصیف کرد.

یکی از نمایندگان تسلا مستقر در چین بدون ارائه جزئیات بیشتر به بلومبرگ تایید کرد که رانندگی در فرمونت کالیفرنیا انجام شده است. این دیپلمات عکس‌هایی را از داخل ماشین در توییتر به اشتراک گذاشت؛ همراه با عکسی از ملاقات سفیر چین با ماسک.

در این توییت، چین گنگ گفت که او و ماسک در مورد همه چیز از اتومبیل گرفته تا ستاره‌های آسمان، تحقیق در مورد مغز انسان، معنای زندگی روی زمین و آینده ما در فضا بحث کرده‌اند.

نقشه‌هایی برای شرق دور | تسلا سواری ماسک و سفیر چین

برخلاف رابطه سردی که ماسک با مقامات دولتی ایالات متحده دارد، مدیرعامل تسلا روابط نزدیکی با چینی‌ها داشته و بزرگ‌ترین بازار خودروهای برقی جهان و نخستین کارخانه خارج از کشور این شرکت آمریکایی را در چین راه انداخته است.

تاسیسات تسلا در گیگا شانگهای که برای ظرفیت سالانه ۴۵۰ هزار دستگاه طراحی شده است، حدود نیمی از خودروهای این شرکت را که در سال گذشته در سطح جهان فروخته شده، ساخته است؛ چیزی در حدود ۴۷۰ هزار خودرو.

بیشتر بخوانید:

ماسک می‌گوید که این رقم ممکن است در آینده نزدیک پس از تکمیل توسعه تاسیسات موجود توسط تسلا دو برابر شود و سازنده خودروهای برقی قرار است دست‌کم یک میلیون خودرو در سال در شانگهای بسازد.

کد خبر 661762

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha