به مناسبت هفته درختکاری و به یاد شهدای مدافع عرصه سلامت سروهای سلامت به‌صورت نمادین در محوطه بیرونی تعدادی از مراکز بهداشت و درمانگاه‌های منطقه19 کاشته شد.

درختكاري منطقه19

به گزارش همشهری آنلاین، شهردار منطقه19 ضمن گرامیداشت یاد همه شهدای مدافع سلامت و جان‌فشانی آن‌ها در راه دفاع از هم‌نوعان خود، گفت: «این برنامه همزمان با آغاز هفته درختکاری با حضور کادر درمان در محوطه‌های مراکز بهداشت شهید آیت و شهید واحدی، درمانگاه شهرداری منطقه19 و شهدای نعمت آباد اجرا شد.»

«مهدی هدایت»کاشت نهال به یاد شهدای عزیز را به معنای زنده نگه داشتن راه و اندیشه آنان و مایه خیر و برکت دانست و افزود: «نهال سرو سلامت امروز 16اسفند نیز به‌صورت نمادین در درمانگاه امام صادق(ع) غرس می شود.»

خبر اجرای برنامه های آموزشی با محوریت «نوروز و کرونا» در فضاهای عمومی این منطقه به مناسبت بهار 1401 موضوع دیگری است که شهردار منطقه19 به آن اشاره کرد و گفت:‌ »این برنامه ها در 2بخش حضوری و مجازی با مشارکت مرکز بهداشت جنوب تهران و کانون پزشکان تدارک دیده شده است.

توزیع مواد غذایی و بسته‌های بهداشتی در میان خانواده‌های دارای معلول، خانواده‌های کم برخوردار و ساکنان روستاهای حریم با مشارکت خیرین، بازدید از خانواده های دارای 2فرزند معلول و بیشتر به منظور رسیدگی به مشکلات آن‌ها، اختصاص غرفه‌های خود اشتغالی به افراد دارای معلولیت با هدف بهبود معیشت آن‌ها، شناسایی سالمندان تنها و نیازمند بازدید و قدردانی از آن‌ها، اجرای برنامه‌های آموزشی شامل چهارشنبه‌سوری ایمن، آموزش خانه‌تکانی و کمک‌های اولیه از دیگر برنامه‌های سلامت‌محور این منطقه با هدف استقبال از بهار هستند.

همچنین در آستانه ورود به سال جدید ضمن بازدید از خانواده‌های مدافعان حرم و ویزیت پزشکی آن‌ها، بروشورهای آموزشی در عوارضی تهران–قم بین شهروندان و مسافران توزیع خواهد شد.»
 

کد خبر 662160

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر GB ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    0 0
    کاشتن درخت در میان درخت های دیگر تنها باعث میشه این درخت ها برای تغذیه با هم رقابت کنند آنهم در جایی که آب کمیابه و باعث خشک شدن درخت های ضعیفتر میشود. بهتر نیست شهرداری ها بسترهای جدیدی ایجاد کنند و مردم را برای کاشتن درخت در این بسترها تشویق کنند؟ قطعاً گسترش زمین های درختگاری شده در اطراف تهران از آلودگی های غباری هم جلوگیری و فضای سبز شهرها را بیشتر خواهد کرد.