معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ابلاغ دستور افزایش خدمات مترو و تاکسیرانی در صورت افزایش حجم تقاضا در روزهای منتهی به سال نو خبر داد.

مجتبي شفيعي

به گزارش همشهری آنلاین؛سید مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به تغییرات رفتار ترافیکی در ایام پایانی سال به ویژه اسفند بیان کرد: شهر تهران در این ایام درگیر سفرهای نوروزی می‌شود. همچنین شهروندان همزمان با خرید و مراجعه به مراکز تجاری، سبب افزایش سفرهای درون شهری می‌شوند.

شفیعی با بیان اینکه دستورالعمل‌های استقبال از بهار ابلاغ شده است و عمده این دستورات ماهیت نگهداری دارند، اضافه کرد: تصمیماتی از نظر اینکه محدودیت جدیدی برای تردد مردم در اسفند ماه اعمال شود، اتخاذ نشده است.

او ضمن اشاره به اقدامات حوزه حمل و نقل عمومی در ایام پایانی سال گفت: تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی، ارائه خدمات و سرویس دهی در این ایام انجام می‌شود، البته اقدامات در راستای نوسازی در حد مقدورات و تعمیرات با هزینه‌ای اندک که می‌تواند بخشی از ظرفیت ناوگان غیرفعال را به‌ کار گیرد، ابلاغ شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: تزریق مالی مختصری به اتوبوسرانی انجام شده است تا بتوانند تعمیرات جزئی با هزینه‌ای اندک را انجام دهند؛ همچنین به مترو و تاکسیرانی ابلاغ شده است که در صورت افزایش حجم تقاضا، خدمات خود را افزایش دهند.

منبع: خبرگزاری شهر

کد خبر 662297

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha