بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده با توجه به فعالیت متناوب سامانه بارشی آسمان نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات بارش باران و رگبار و رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

باران

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران، طی پنج روز آینده با توجه به فعالیت متناوب سامانه بارشی آسمان نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات بارش باران و رگبار و رعدوبرق و وزش باد (گاهی شدید)، در ارتفاعات بارش‌ها به‌صورت باران و برف و کولاک برف همراه با مه پیش‌بینی می‌شود.

عمده بارش‌ها برای امروز (۱۶ اسفندماه)، اواخر وقت چهارشنبه (۱۸ اسفندماه) و روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۹ و ۲۰ اسفندماه) بخصوص در مرکز و نیمه شمالی استان است.

 سه‌شنبه شب (۱۷ اسفندماه) و روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۹ و ۲۰ اسفندماه) وزش باد (گاهی شدید) به‌ویژه در نیمه جنوبی استان مورد انتظار است.

امروز (۱۶ اسفندماه) کاهش نسبی دما و از فردا تا پنجشنبه (۱۷ تا ۱۹ اسفندماه) روند افزایشی دما پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۱۷ اسفندماه) قسمتی ابری و  به‌تدریج نیمه ابری و گاهی وزش باد با احتمال بارش پراکنده در بعدازظهر با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و برای روز چهارشنبه (۱۷ اسفندماه) نیمه‌ابری و به‌تدریج ابری و گاهی وزش باد واواخر وقت بارش باران با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیرورکوه - امین‌آباد با دمای ۶- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

کد خبر 662389

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد جوادزاهدی IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    0 0
    سلام خانم فریبا گودرزی هواشناسی باران رحمت الهی انتظار هستنم بهار طبیعت سال نوروز هوا خوب بهتره می شود