تلویزیون تعاملی تلوبیون با ارائه امکان دریافت ویدئوهای مردمی، میزبان پویش «عید مبارکی» برنامه عموپورنگ می‌شود.

عيدانه عموپورنگ در تلوبيون

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی تلوبیون، سرویس UGC یا محتوای کاربرمحور تلوبیون همزمان با آغاز پخش برنامه «عیدانه عموپورنگ» با اجرای داریوش فرضیایی و سپند امیرسلیمانی رونمایی می‌شود. در این ویژه‌برنامه که تا تحویل سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت، علاوه بر دعوت از چهره‌های مطرح سینما، تئاتر، تلویزیون و خوانندگان محبوب، نمایندگانی از بدنه مردم و جامعه و همچنین مشاغل اجتماعی مختلف نیز حضور می‌یابند تا کنار بازیگران مجموعه «کلبه عموپورنگ» و دیگر هنرمندان عیدانه‌ای برای مخاطبان تدارک ببینند.

یکی از بخش‌های این ویژه‌برنامه، «پویش عید مبارکی» است که در آن  مخاطبان عمو پورنگ می‌توانند ویدئوهای پیام تبریک سال نو را در محل کار پدر یا مادر خود ضبط و تا قبل از تحویل سال نو، در سایت یا اپلیکیشن تلوبیون بارگذاری کنند. سرویس UGC یا محتوای کاربرمحور امکان جدید تلوبیون  برای بیش از ۲۰ میلیون کاربر است که همزمان با برنامه «عیدانه عموپورنگ» و در ذیل بسته عیدانه تلوبیون رونمایی می‌شود. در این بخش، کاربران سایت و اپلیکیشن می‌توانند به ویدئوهای تولید و ارسال‌شده یکدیگر، رای بدهند و ویدئوها را تماشا کنند.

«عیدانه عموپورنگ» به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده از ۲۶ تا ۲۸ اسفند ساعت ۲۱ تا حوالی ساعت ۲۳ پخش می‌شود و ۲۹ اسفند بعد از اذان ظهر تا ساعات ابتدایی تحویل سال همراه مخاطبان شبکه دو خواهد بود.

کد خبر 664707

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فاطمه IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 1
    خیلی عالی