سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع تصادف در آزادراه تهران ـ قم خبر داد.

تصادف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این باره اظهار کرد: ساعت ٢٣:٢۶ شب گذشته (دوشنبه شب) یک مورد حادثه تصادف بین دو دستگاه خودرو، در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران-قم، تقریبا در محدوده ١٠ کیلومتری عوارضی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی تهران اطلاع داده شد که دو ایستگاه به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل مشاهده کردند که دو دستگاه خودرو پژو ۴٠۵ و سمند با یکدیگر برخورد کرده‌اند. راننده سمند حال خوبی داشت و اعلام می کرد که خودرو سرنشین دیگری نداشته است؛ اما ظاهراً داخل خودرو پژو، ١٢ نفر سرنشین حضور داشتند که پیش از رسیدن آتش نشانان همه سرنشینان خارج شده بودند و فقط راننده که مردی حدودا ۶٠ ساله به نظر می رسید در خودرو محبوس شده بود. ایربگ های خودرو عمل کرده بود اما راننده محبوس بود و آسیب زیادی دیده بود.

ملکی گفت: آتش نشانان عملیات رهاسازی را آغاز کردند و راننده پژو ۴٠۵ را از خودرو خارج کردند اما مشخص شد وی جان خود را از دست داده است. ١١ نفر دیگر نیز همگی تابعیت افغان داشتند، شامل ۳ زن و ۸ مرد بودند که از میان آنها ۴ نفر کودک بودند.

از میان سرنشینان نیز یک نفر جان خود را از دست داده بود و سایر افراد مصدومیت شدیدی داشتند.

وی افزود: همه افراد به عوامل اورژانس تحویل داده شدند. در نهایت مشخص شد ۲ تن جان خود را از دست داده‌ و ۱۰ نفر دچار مصدومیت شده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: در پی این تصادف، ترافیک نسبتا سنگینی ایجاد شده بود که با پایان عملیات، خودرو ها به محل امن منتقل شدند و معبر بازگشایی شد. عملیات ساعت ۱:۱۸ بامداد روز جاری به پایان رسید.

کد خبر 665654

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha