رییس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان از وقوع تصادف زنجیره‌ای صبح امروز (سه‌شنبه) در آزادراه بین ۲ عوارضی قمصر و باغ فین خبر داد.

تصادف

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، حسین ریاحی روز سه‌شنبه رییس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: ساعت ۶ و ۴۷ دقیقه صبح امروز با گزارش حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس کاشان، کارشناسان این مرکز با ۶ دستگاه آمبولانس اورژانس و یک کد هلال احمر در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه که بین خودروهای پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۶، اچ دی کراس و اتوبوس رخ داد ۲ نفر از سرنشینان پژو ۴۰۵ در صحنه جان باختند و۱۰ مصدوم حادثه پس از اقدامات درمانی مناسب با شش کد اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی کاشان انتقال یافتند و یک نفر به صورت سرپایی درمان شد.

ریاحی با اشاره به این‌که این حادثه ۱۱ نفر مصدوم شدند، گفت: ۸ مرد بین سن‌های ۲۰ تا ۳۸ سال، یک کودک سه‌ساله و ۲ زن ۲۵ و ۴۸ساله مصدومان این حادثه بودند.

رییس مرکز اورژانس کاشان با بیان اینکه حال ۲ نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است، افزود: علت این حادثه توسط پلیس راهور در حال بررسی است.
 

کد خبر 665675

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha