کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز از بارش برف در جاده کرج - چالوس و وزش باد شدید و گردو غبار در آزادراه‌های این استان خبر داد و گفت: این شرایط جوی سبب کندی حرکت خودروها شده است.

چالوس برفی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سروان مسعود خانجانی کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز اظهار کرد: بارش برف در جاده کرج ـ چالوس از محدوده نسا تا کندوان در حال بارش است که سبب لغزندگی این محور شده است.

وی افزود: همچنین اکنون در آزادراه تهران - کرج - قزوین بارش رگباری باران و گردو غبار شدید را شاهد هستیم که سبب کاهش دید افقی رانندگان شده است.

خانجانی ادامه داد: مسافران در صورت امکان سفر خود را تغییر و در شرایط بهتر جوی سفر کنند.

کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز گفت: رانندگان در جاده های کوهستانی البرز، خودروهای خود را به لوازم ایمنی، تجهیزات زمستانی و چراغ های مه شکن  مجهز کنند.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان با توجه به لغزندگی سطح جاده ها ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از سبقت غیر مجاز و تغییر ناگهانی مسیر خودداری کنند.

خانجانی افزود: رعایت فاصله طولی برای جلوگیری از تصادف و عدم تغییر مسیر ناگهانی در محدوده آزادراهی از مواردی است که  رانندگان باید مورد توجه قرار دهند.

کد خبر 665730

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 11
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
    1 0
    پس شمام تعطیلات عیدو تمدید کنید