دیروز یکی از شرکت های هواپیمایی با وجود صدور کارت پرواز و تحویل بار مسافران، بدون هیچ پیگیری برای سوار شدن مسافران پرواز کرده و ۱۰ نفر از مسافران این پرواز را جا گذاشته است.

هواپیما- حریم هوایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دیروز یکی از شرکت های هواپیمایی با وجود صدور کارت پرواز و تحویل بار مسافران، بدون هیچ پیگیری برای سوار شدن مسافران پرواز کرده و ۱۰ نفر از مسافران این پرواز را جا گذاشته است.

علی اسدی یکی از مسافران پرواز استانبول به تهران هواپیمایی معراج  از جا گذاشتن  ۱۰ مسافر این پرواز خبر داد.

به گفته این مسافر، تمامی این مسافران کارت پروار خود را دریافت کرده بودند اما این ایرلاین بدون هیچ اطلاع رسانی و یا حتی پیگیری برای سوار شدن مسافران اقدام به بستن گیت آخر کرده و تمامی این مسافران از دیروز در کشور ترکیه سرگردان هستند.

 شرکت هواپیمایی معراج  تاکنون پاسخگوی این مسافران نبوده و حتی چمدان‌های این مسافران را بازگردانده است.

جا گذاشتن مسافر در پروازهای خارجی آن هم زمانی که کارت پرواز صادر شده و تمامی چمدان ها تحویل گرفته شده، مشکل تازه ای نیست و تاکنون چندین بار این اقدام توسط برخی از ایرلاین‌ها صورت گرفته است.

پیش از این هم هواپیمایی معراج با تاخیر چند ساعته و نگه داشتن مسافران در داخل هواپیما باعث اعتراض مسافران شده بود.

کد خبر 666662

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    3 5
    وقتی مسافر متاسفانه خودش بی توجه هست
    • IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
      1 0
      با اینکه تو خبر هم تاکیدکردن که باید اطلاع رسانی میشد، جنابعالی با بی‌توجهی دارین جواب میدین. و مثلا اینکه تابحال هواپیما رو تجربه نکردین.
  • امیرعلی IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    3 2
    هردم از این باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد .هواپیمای ماهان ایول ..حالا اتوبوس بود یک حرفی .یعنی چطور یک هواپیما ده تا مسافرشو جامیزاره !!مقصرین باید داغ کرد تا یادشون بمونه .
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    5 1
    چند ماه قبل هم که هواپیمای این شرکت در آسمان عسلویه دچار نقص فنی شد و به فرودگاه مبدأ برگشت!
    • مطلع IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
      0 0
      با سلام. هواپیمای مسافربری اگر در آسمان عسلویه دچار نقص فنی بشه در فرودگاه مبدا هم دچار مشکل است. بنده بی غرض در این مورد عرض کنم عموما با توجه به فصل و سرعت باد و موقعیت خلیج همیشه فارس (عزیز)امکان نشستن هواپیما وجود ندارد و گروه پروازی مجبور به رعایت دستور العمل های مربوطه هستند.
  • IR ۰۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    1 0
    معلوم نیست این شرکت مال کیه. تمام اطلاعات آن محرمانه است. بی دلیل نیست که پاسخگو هم نباشد.
  • حسین IR ۰۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    2 0
    حقشونه. خیلی از مسافرهای ایرانی رو دیدم که از دستی مثلا نیم ساعت دیر میرن. قه قه های خنده هاشون یادمه. چجوری همه مسافر ها رو علاف خودشون می کنن. از خود راضی ها! حالا جا بمونین تا دفعه دیگه وقت شناس بشین.
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    0 1
    بنظر من این تعداد معدود از مسافران بهترین فرصته که در کشور ترکیه اقامتشون اخد کنند و به دنبال یه پیشه ای بگردند؛ اتفاقا کشور قشنگی برای زندگی کردن.
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    1 0
    خود مسافرها چرا رفتن دنبال گشت در فرودگاه خودشونم.پیگیر سفر‌نبودن گیج میزدن گفتن ولش کن دقیقه ۹۰ خودشون صدامون‌میکنن
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    0 0
    چقدر اسم معراج برای یک شرکت هوایی نا مناسبه
  • کارمند هواپیمایی IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    1 0
    در تمام دنیا چنانچه مسافری بار خود را تحویل دهد و بنا بر هر دلیلی خود سوار نشود بنابر دلایل امنیتی بار او را از هواپیما پیاده میکنند ، باید به این شرکت مدال داد که حداقل ۱۰ چمدان بدون صاحب و مسافر را با خود برده است و ریسک بودن هر نوع مواد ممنوعه در آنها را پذیرفته است