با جمع‌آوری کانکس‌های شرکت مترو تهران، خیابان شهید مدنی خیابان انقلاب اسلامی تا خیابان خواجه‌نصیر پس از ۱۸ سال بازگشایی می‌شود.

نصرالله آبادیان

به گزارش همشهری آنلاین: «نصراله آبادیان» شهردار منطقه ۷، با اشاره به درخواست‌های شهروندان و شورایاری‌ها، درباره بازگشایی خیابان شهید مدنی گفت: «در جلسات حضوری با مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و بازدیدهای انجام شده با جابه‌جایی مصالح، کانکس‌ها، جمع‌آوری اتاقک نگهبانی و جرثقیل دروازه‌ای موجود در این معبر موافقت شد.»
به گفته آبادیان، شرکت بهره‌برداری مترو، زمینی به مساحت تقریبی ۴۵۰ مترمربع را به منطقه تحویل داد و هم اکنون اقدامات لازم در خصوص بازگشایی خیابان شهید مدنی با هماهنگی پلیس راهور در حال انجام است.
شهردار منطقه افزود: «پس از ۳ اصلاح هندسی و تعیین مسیر ویژه برای عبور ماشین‌های آتش‌نشانی مستقر در ایستگاه آتش‌نشانی واقع در خیابان شهید مدنی، این معبر پس از ۱۸ سال بازگشایی خواهد شد.

وجود ۴ ایستگاه تاکسی در خیابان شهید مدنی و همچنین تاثیرات بازگشایی این معبر بر بار ترافیکی خیابان انقلاب مسیر شرق به غرب، خیابان خواجه نصیرالدین طوسی شرقی و همچنین خیابان شهید نامجو نیازمند انجام مطالعات دقیق است.»

کد خبر 667363

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha