بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی آسمان استان تهران قسمتی ابری گاهی نیمه ابری همراه با وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

هوای تهران

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان استان تهران طی امروز(۱۵ فروردین) قسمتی ابری گاهی نیمه ابری همراه با وزش باد و از بعد از ظهر دوشنبه تا جمعه(۱۵ تا ۱۹ فروردین) نیمه ابری گاهی ابری همراه با وزش باد در برخی مناطق وزش باد شدید و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از بعدازظهر چهارشنبه تا جمعه(۱۷ تا ۱۹ فروردین)در بعضی ساعات بارش باران در برخی مناطق همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۲ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌ است.

همچنین آسمان تهران فردا (۱۶ فروردین) قسمتی ابری تا نیمه ابری و وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۱۷ فروردین) نیمه‌ابری و به تدریج ابری همراه با وزش باد وگاهی وزش باد شدید و از بعداز ظهر رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 667635

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خاوری IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    0 0
    من با پیش بینی های هواشناسی یاد کارتون مورچه و مورچه خوار می افتم / اگر کارتونش را ندیده اید طنز موضوع را درک نخواهید کرد/ پس کلا ولش کنید