شاگردان فرهاد مجیدی یک امتیاز سخت را برابر پیکان به دست آوردند تا همچنان بدون شکست باقی بمانند.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین استقلال و پیکان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

در نیمه اول هر کدام از دو تیم یک موقعیت عالی داشتند. در دقیقه ۱۷ حرکت ترکیبی و زیبای پیکانی‌ها ابتدا با واکنش حسینی همراه شد و در ادامه محمد قاسمی‌نژاد با بی‌دقتی توپ بازگشتی در شش قدم را به بیرون زد. در دقیقه ۳۳ هم شوت جعفر سلمانی با واکنش خوب دروازه‌بان پیکان به بیرون رفت.

اما مهم ترین اتفاق این نیمه اخراج مدافع  استقلال بود. در دقیقه ۴۰ این دیدار سیلوا برای متوقف کردن صالحی مجبور به انجام خطا روی او شد و با تصمیم داور از زمین بازی اخراج شد.

در نیمه دوم  فرهاد مجیدی ژستد را از بازی بیرون کشید و روزبه چشمی را وارد میدان کرد تا خط دفاعی اش دوباره کامل شود. در این نیمه پیکانی ها چند موقعیت خوب گلزنی را از دست دادند که مهم ترین آنها موقعیت دو به تکی بود که مهاجمان این تیم در مصاف با حسینی از دست دادند. در ادامه مجیدی تلاش کرد تا با چند تعویض بازیکنان تازهنفسی را راهی میدان کند اما باز هم این پیکانی بودندکه یک موقعیت عالی را از دست دادند.

مهاجم پیکانی ها در دقیقه ۷۴ بعد از جا گذاشتن حسینی عرض محوطه جریمه را طی کرد و در حالی که گلر آبی ها به دروازه برگشته بود با یک ضربه محکم قصد باز کردن دروازه استقلال را داشت که واکنش عالی گلر آبی ها باعث شد توپ به تیر عمودی خورده و راهی کرنر شود.

در دقایق پایانی پیکانی ها یک فرصت خوب گلزنی دیگر را هم داشتند که ضربه حقدوست مهاجم این تیم را حسینی با درخشش دوباره خود به کرنر فرستاد.

در نهایت این دیدار با نتیجه بدون گل به پایان رسید تا استقلال با ۵۶ امتیاز همچنان اختلاف ۶ امتیاز خود را با پرسپولیس حفظ کند.

کد خبر 667953

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha