نعیمه نظام دوست درباره مهمونی ایرج طهماسب نوشت:‌ عروسک های موندگار و خاطره انگیز همیشه با شما جون گرفتند و خاطره انگیز شدند و کلا شما و گروهتون استادین تو جون دادن به این عروسکهای دوست داشتنی الانم بچه با صداپیشگی هوتن شکیبا عالیه و من عاشقشم.

نعیمه نظام‌دوست

به گزارش همشهری آنلاین،   نعیمه نظام دوست در توضیح این ویدئو نوشت: این روزها مجموعه مهمونی از آقای ایرج طهماسب عزیز پخش میشه و آقای طهماسب مهربون، چقدر جذابه که شما اینطور خالق عروسکهای جذاب هستین و همیشه هم موفق و موندگارید، البته هنر هنرمندان عروسک ساز عزیز و عروسک گردان هنرمند و صداپیشه جذاب ستونی و قابل ستایشِ، مجموعه شما در هر شکل و شمایل دیدنی و دوستداشتنی و یاد آور خاطرات گذشته است برای ما، البته جای آقای جبلی عزیز و بزرگوار به شدت خالیه، جای کلاه قرمزی عزیزمون و پسرخاله غیرتی و جذابمون هم خالیه و به شدت حس میشه، کاش میشد همه دوباره بودن، پسرعمه زا و فامیل دور و آقای همساده و خلاصه همه جذابها کنار هم.

وجودتون برامون ارزشمنده آقای طهماسب عزیز، خداوند حفظتون کنه. عروسک های موندگار و خاطره انگیز همیشه با شما جون گرفتند و خاطره انگیز شدند و کلا شما و گروهتون استادین تو جون دادن به این عروسکهای دوست داشتنی الانم بچه با صداپیشگی هوتن شکیبا عالیه و من عاشقشم. جای محمد بحرانی عزیز و دوستداشتنی هم خالیه. محمدرضا هدایتی و خلاصه چقدر هنرمند دوستداشتنی داریم خدایا شکرت.

نکته قابل تأمل نظام دوست درباره برنامه مهمونی 

کد خبر 668452

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha