نعیمه نظام دوست درباره مهمونی ایرج طهماسب نوشت:‌ عروسک های موندگار و خاطره انگیز همیشه با شما جون گرفتند و خاطره انگیز شدند و کلا شما و گروهتون استادین تو جون دادن به این عروسکهای دوست داشتنی الانم بچه با صداپیشگی هوتن شکیبا عالیه و من عاشقشم.

نعیمه نظام‌دوست

به گزارش همشهری آنلاین،   نعیمه نظام دوست در توضیح این ویدئو نوشت: این روزها مجموعه مهمونی از آقای ایرج طهماسب عزیز پخش میشه و آقای طهماسب مهربون، چقدر جذابه که شما اینطور خالق عروسکهای جذاب هستین و همیشه هم موفق و موندگارید، البته هنر هنرمندان عروسک ساز عزیز و عروسک گردان هنرمند و صداپیشه جذاب ستونی و قابل ستایشِ، مجموعه شما در هر شکل و شمایل دیدنی و دوستداشتنی و یاد آور خاطرات گذشته است برای ما، البته جای آقای جبلی عزیز و بزرگوار به شدت خالیه، جای کلاه قرمزی عزیزمون و پسرخاله غیرتی و جذابمون هم خالیه و به شدت حس میشه، کاش میشد همه دوباره بودن، پسرعمه زا و فامیل دور و آقای همساده و خلاصه همه جذابها کنار هم.

وجودتون برامون ارزشمنده آقای طهماسب عزیز، خداوند حفظتون کنه. عروسک های موندگار و خاطره انگیز همیشه با شما جون گرفتند و خاطره انگیز شدند و کلا شما و گروهتون استادین تو جون دادن به این عروسکهای دوست داشتنی الانم بچه با صداپیشگی هوتن شکیبا عالیه و من عاشقشم. جای محمد بحرانی عزیز و دوستداشتنی هم خالیه. محمدرضا هدایتی و خلاصه چقدر هنرمند دوستداشتنی داریم خدایا شکرت.

نکته قابل تأمل نظام دوست درباره برنامه مهمونی 

کد خبر 668452

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha