مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۷ آبان ۱۳۸۷ - ۱۱:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: میزان انتظارات شهروندان از شبکه حمل و نقل شهری پایتخت در تابستان سال جاری در مقایسه با تابستان سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، افزایش معنادار خواسته های مردمی از سامانه حمل و نقل عمومی، نشان دهنده ارتقای فرهنگ شهرنشینی و آشنایی شهروندان نسبت به حقوق شهروندی و شناخت ایشان از طرح مطالبات موجه از مدیریت شهری است.

از مجموع پیام‌های مرکز 1888 بالغ بر 26 درصد به حوزه حمل و نقل شهری اختصاص دارد و مهم‌ترین درخواست شهروندان افزایش تعداد اتوبوس‌ها و گسترش خطوط ویژه و تندروی اتوبوسرانی است که خود مستلزم افزایش تعداد اتوبوس هاست.

کاهش تاخیر در ورود اتوبوس به ایستگاه‌ها، برقراری مجدد برخی خطوط حذف شده اتوبوس‌ها، افزایش نظارت بر دریافت کرایه تاکسی‌ها و نظارت برخورد برخی رانندگان ناوگان وسایل نقلیه عمومی با مسافران از دیگر خواسته‌های شهروندان است.

به موجب این گزارش مرکز 1888 با تاکید بر حضور فعال معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و مدیران ارشد ناوگان حمل و نقل شهری در جلسات ارتباط مستقیم این مرکز و تکریم ارباب رجوع در این جلسات، عملکرد شایسته این معاونت را مورد تقدیر قرار داد.

این گزارش اضافه می‌کند معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با حضور بیش از 100 شهروند موعد در یک جلسه، ضمن کسب رتبه بالاترین آمار مراجعه شهروندان از نظر رضایت‌مندی مراجعه کنندگان از نحوه برگزاری جلسه و پاسخ‌گویی به شهروندان، موفق به کسب رتبه «خیلی خوب» شده است.

پیشنهاد نصب کمربند ایمنی در اتوبوس‌ها و تقدیر از آغاز فعالیت شبانه خطوط اتوبوس‌های تندرو از جمله مصادیق پیشنهادات و قدردانی‌های شهروندان از مدیریت شهری به شمار می‌آید که در تابستان 87 به مرکز 1888 اعلام شده است.

کد خبر 66876

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز