«علیرضا سلیمی»، نماینده محلات و دلیجان در مجلس گفت:از این به بعد همه مسائل مرتبط با طرح صیانت به صورت شفاف در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد و مردم صحبت نمایندگان و مذاکرات را به صورت علنی خواهند شنید.

علیرضا سلیمی

همشهری آنلاین- حق شهروندی : هفته گذشته 185 نماینده مجلس به دنبال انتقادات گسترده به طرح ‎«صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی»، با این عنوان که کمیسیون مشترک طرح صیانت صلاحیت بررسی طرح را ندارد، خواستار بازگشت این طرح جنجالی از کمیسیون مشترک به صحن علنی مجلس شدند. این درخواست صبح امروز، دوشنبه 22 فروردین 1401، در نشست غیر علنی مجلس به صورت استمزاجی مورد تایید اکثریت نمایندگان قرار گرفت و با جلب نظر کمیسیون ویژه بررسی این طرح توافق شد که  بررسی جزییات طرح مذکور در نشست های  علنی بهارستان ادامه یابد.

«علیرضا سلیمی»، نماینده مجلات و دلیجان در مجلس درباره روند جلسه امروز و نتیجه آن به همشهری آنلاین خبر داد:به صورت کلی، روند رسیدگی به طرح صیانت مانند سایر طرح‌ها پیش رفت و در این راستا، ابتدا کمیسیونی ویژه به بررسی طرح پرداخت. پس از بررسی در قالب کمیسیون، بنا به درخواست تعدادی از نمایندگان، طرح به مجلس بازگشت .

وی با بیان اینکه مجلس امروز  نگرانی مردم در مورد چگونگی بررسی طرح صیانت را رفع کرد ،افزود:از این به بعد همه مسائل مرتبط با طرح صیانت به صورت شفاف در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد و مردم صحبت نمایندگان و مذاکرات را به صورت علنی خواهند شنید و این موضوع سبب می‌شود نگرانی و دغدغه عمومی مردم نسبت به طرح مذکور کاهش یابد.

کد خبر 669112

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha