بیانیه کریستیانو رونالدو در عذرخواهی از حرکت ناپسندی که در قبال یک نوجوان اوتیسمی انجام داده و گوشی او را خرد کرده بود، مورد پذیرش مادر آن نوجوان قرار نگرفت.

رونالدو

به گزارش همشهری‌آنلاین، چند روز پیش که ستاره پرتغالی منچستر پس از شکست تیمش مقابل اورتون در لیگ برتر انگلیس با حالتی عصبانی در راه رفتن به رختکن بود، در مسیر گوشی همراه یکی از هواداران تیم رقیب که یک پسر نوجوان بود را گرفت و زیر پایش خرد کرد. این اقدام ستاره پرتغالی با واکنش‌های منفی زیادی در رسانه‌های دنیا روبه‌رو شد و باعث شد که رونالدو بلافاصله با یک متن در اینستاگرام از آن نوجوان عذرخواهی کند اما ظاهرا عذرخواهی رونالدو هم مورد پسند خانواده او واقع نشده است.

سارا کلی، مادر جیک گفته: «بیانیه رونالدو باعث عصبانیت بیشترم شد، با خودم فکر کردم چقدر بی‌ادب! به همه می‌گویی من عذرخواهی کرده‌ام درحالی‌که این کار را نکرده‌ای. تنها یک‌متن را در اختیار رسانه‌ها قرار داده‌ای اما برای این کار باید از فرزندم عذرخواهی می‌کردی. رونالدو زمان زیادی برای فکر کردن داشت و می‌توانست به راحتی شماره تلفن فرزندم را پیدا کند و به‌صورت خصوصی عذرخواهی کند. افراد زیادی با تلفن‌هایشان فیلمبرداری می‌کردند. جیکوب به من گفت رونالدو زخمی شده و می‌خواهم از او فیلم بگیرم. او حتی به رونالدو نگاه هم نمی‌کرد و متوجه زخم‌های او بود تا زمانی که تلفنش را روی زمین دید. رونالدو یک پدر است و اگر فرد شناخته شده‌ای نبود، توسط پلیس دستگیر می‌شد.»

کد خبر 669510
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha