چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۸۷ - ۰۴:۵۴
۰ نفر

مهدی ربوشه: علی‌اصغر مدیرروستا که گفته بود تازه می‌خواهیم از صدرنشینی لذت ببریم، نتوانست از صدرنشینی پیکان بیش از اینها لذت ببرد

اما بر هیچکس پوشیده نیست که این مربی جوان تاکنون نقش سازنده‌ای در پیکان داشته و توانسته این تیم را در فصل جاری متحول کند، تا جایی که حتی قبل از رویارویی با استقلال تیم خود را به عنوان صدرنشین تازه فوتبال کشورمان معرفی کرد. با این حال آنها نتوانستند مقابل استقلال دوام بیاورند. روز گذشته سرمربی پیکان در حالی دقایقی با همشهری به گفت‌وگو پرداخت که از لحاظ روحی شرایط مساعدی نداشت.

 او یکی از دوستان نزدیکش را از دست داده بود و ترجیح می‌داد به سئوالات خیلی کوتاه پاسخ بگوید. وی گفت: «اتفاق خاصی رخ نداده است. خوشبختانه بازی خوبی را شاهد بودیم و بازیکنانم واقعاً زحمت کشیدند.»

 اما حاشیه‌های اخیری که استقلالی‌ها علیه پیکان راه‌اندازی کردند، در باخت تیم‌ مدیرروستا کم تأثیر نبوده، اگرچه خود او چندان با این مسئله موافق نیست. او می‌گوید: «هیچ تأثیری نداشت. حاشیه‌ای هم در کار نبود. ما کار خودمان را انجام دادیم و شرایط ایده‌آلی داشتیم و از لحاظ روحی و فنی هیچ چیزی کم نداشتیم.»

شاید آمادگی خارق‌العاده آرش برهانی یکی از بدشانسی‌های تیم مدیرروستا بود. او در بازی مقابل پیکان همه کار کرد: «بله، این قسمت ما بود که برهانی در بهترین فرم خود قرار بگیرد و به تیم ما 3 گل بزند. در واقع قسمت ما برد نبود، برهانی آماده بود. البته چیزهای دیگری هم قسمت تیم ما شد.»

سرمربی پیکان سپس در مقام انتقاد از تصمیمات داور بازی برمی‌آید. او تصریح می‌کند: «ببینید، ما باید برنده می‌شدیم. پنالتی که به ضرر ما گرفته شد به نظر من اشتباه بود. از این گذشته اگر داور در دقیقه 94 برای ما پنالتی می‌گرفت همه چیز تغییر  می‌کرد.»
نکته جالب‌توجه اینکه پیکان در بازی با استقلال همان تیم حیرت‌انگیز هفته‌های قبل نبود. اگرچه مدیرروستا در این باره واکنش منفی از خود نشان می‌دهد و می‌گوید: «این نظر شماست. نحوه بازی بچه‌ها برای من راضی‌کننده بود. ما چند موقعیت عالی داشتیم که اگر به گل تبدیل می‌شد حالا همه چیز فرق می‌کرد.»

مدیرروستا اصلاً علاقه ندارد راجع به جنگ روانی استقلال علیه پیکان صحبتی به میان آورد. او می‌گوید:‌ «اصلاً به این حاشیه‌ها فکر نمی‌کنم. نظری در این خصوص ندارم. معتقدم هر دو تیم بازی خود را به نمایش گذاشتند.»

علی‌اصغر مدیرروستا اما طی این فصل فراز و نشیب قابل‌توجهی داشته است. خیلی‌ها او را فقط تا پایان هفته‌های نخست لیگ سرمربی پیکان می‌دانستند. البته خود او این معادله را تغییر داد و حتی از تیمش یک مدعی ساخت. گویا این مربی جوان بابت حرف و حدیث‌ها و حاشیه‌هایی که به خصوص طی یکی، دو هفته اخیر از سوی رسانه‌ها منتشر شده سخت دلخور است و شاید به همین دلیل در واکنش به این سئوال که آیا باخت به استقلال شروع دوباره بحران است؟ با عصبانیت می‌گوید: «خواهش می‌کنم این حرف‌ها را دور بریزید. به این سئوال‌ها فکر نکنید. چون اصلاً برای من اهمیتی ندارد.»

او که از ابتدای فصل بارها تاکید کرده پیکان را در بالای جدول نگه می‌دارم این روزها دل خوشی از رسانه‌ها ندارد و می‌گوید:‌ «هزاران‌بار از من پرسیده‌اند که در پایان فصل پیکان کجای جدول خواهد بود؟ پاسخشان را داده‌ام اما باز هم این سئوال را تکرار می‌کنند. فوتبالی‌ها حرف من را خوب می‌فهمند اما عده‌ای واقعاً به دنبال حاشیه‌ها هستند.

انتقاد مدیرعامل پیکان از مظفری‌زاده

 مدیرعامل پیکان با وجود شکست تیمش در دیدار حساس برابر استقلال از عملکرد بازیکنان و کادرفنی این تیم اظهار رضایت می‌کند.کامران صاحب‌پناه گفت: «با وجود شکست، من از عملکرد کادرفنی و بازیکنان پیکان در دیدار برابر استقلال رضایت دارم.

بازیکنان ما عالی کار کردند و تا پایان وقت‌های تلف‌شده تمام تلاش‌شان را انجام دادند اما بخت با ما یار نبود وگرنه قطعاً با امتیاز از زمین خارج می‌شدیم. ضمن آنکه تیم ما در نیمه‌دوم واقعاً‌ استقلال را تحت فشار قرار داده بود.» مدیرعامل پیکان در پایان اعتراض خودش را نسبت به قضاوت داور بازی اعلام می‌کند و می‌گوید: «واقعاً تعجب می‌کنم چطور داور پنالتی مسلم ما در وقت‌های تلف‌شده را خطای دوضرب اعلام کرد.»

کد خبر 66957

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز