مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
۰ نفر

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که زمانی که به خانه رسیدید، لباس خود را عوض کردید و خواستید اندکی استراحت کنید، یادتان بیاید که برخی اقلام مورد نیاز خانه را خریداری نکرده‌اید. دوباره حاضر شدن و رفتن به فروشگاه در این زمان‌ها یک معضل است و بسیاری حوصله انجام این کار را ندارند.

خرید از سوپرمارکت های آنلاین.jpg

در برخی شرایط مانند زمان‌هایی که مهمان دارید و در حال آماده کردن خانه یا آشپزی هستید، ممکن است به برخی اقلام نیاز داشته باشید و نمی‌توانید در آن زمان به خرید بروید و بسیاری موارد مشابه دیگر که ممکن است برای هر فردی اتفاق بیفتد. در این زمان‌ها باید از تکنولوژی کمک گرفت. خرید اقلام مورد نیاز از سوپرمارکت آنلاین اسنپ بهترین انتخاب در این مواقع است. اما سوپرمارکت اسنپ چیست و چگونه باید از آن خرید کرد؟ در این مطلب ما به این سؤالات پاسخ می‌دهیم. تا انتها با ما همراه باشید.

سوپرمارکت اسنپ چیست؟

سوپرمارکت آنلاین یکی از سرویس‌های مجموعه اسنپ است که توسط آن می‌توان بیش از ۵۰۰۰ قلم کالای متفاوت را سفارش داد. کالاهای این سوپرمارکت بسیار متنوع است و دسته‌هایی مانند لبنیات، خواروبار، میوه و سبزی تازه، مواد پروتئینی، مواد شوینده، محصولات آرایشی و بهداشتی، نان، شیرینی و بسیاری دسته‌های دیگر را شامل می‌شود. با استفاده از اسنپ مارکت نه تنها لازم نیست برای خرید از خانه خارج شوید، بلکه می‌توانید اقلام مورد نیاز خود را جلوی در واحد تحویل بگیرید. راحتی ایجاد شده توسط این روش باعث شده تا اسنپ مارکت با استقبال بسیار خوبی مواجه شود.

خرید از هایپراستار در اسنپ مارکت

یکی از گزینه‌های موجود در اسنپ مارکت، خرید از هایپر استار است. با استفاده از این روش می‌توانید تخفیف بسیار بیشتری بر روی محصولات خود بگیرید و همچنین این قسمت از اپلیکیشن اسنپ تنوع بسیار بالایی شامل مواردی مانند: "دستمال و شوینده، لبنیات، خواربار و نان، لوازم آرایشی و بهداشتی، میوه و سبزیجات تازه، نوشیدنی، مواد پروتئینی، تنقلات، چاشنی و افزودنی، کنسرو و غذای آماده، لوازم کودک و نوزاد، خانه و سبک زندگی و لوازم برقی دیجیتال" را شامل می‌شود. شما می‌توانید اقلام مورد نیاز خود را با تخفیف بیشتر از هایپر استار تهیه کنید و در اسرع وقت آن را جلوی در واحد تحویل بگیرید.

مزایای خرید از اسنپ مارکت

خرید از سوپرمارکت اسنپ مارکت باعث می‌شود تا در هزینه‌ها و زمان صرفه جویی شود. دیگر لازم نیست به مغازه یا سوپرمارکت بروید و می‌توانید سفارشات خود را به صورت آنلاین از داخل خانه و تنها با استفاده از گوشی تلفن همراه خود انجام دهید و در اسرع وقت جلوی در منزل تحویل بگیرید. همچنین برخی از محصولات اسنپ مارکت با تخفیف‌هایی همراه است که می‌توانید آن‌ها را با قیمت مناسب‌تر تهیه کنید.

از دیگر مواردی که باعث می‌شود تا خرید ارزان‌تری را تجربه کنید استفاده از کدهای تخفیفی است که اسنپ به کاربران خود ارائه می‌کند. همچنین تمام محصولاتی که در اسنپ می‌خرید و هزینه‌ای که برای تمام خدمات دریافتی می‌پردازید باعث افزایش امتیازات فرد در باشگاه مشتریان اسنپ که اسنپ کلاب نام دارد، می‌شود. امتیازات اسنپ کلاب را می‌توان به کدهای تخفیف برای خدمات مختلف اسنپ مانند اسنپ مارکت تبدیل کرد. به خاطر داشته باشید که پشتیبانی مجموعه اسنپ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سؤالات کاربران است. بنابراین در صورت بروز هر گونه مشکل می‌توانید به راحتی با پشتیبانی تماس بگیرید تا راه حل مناسبی برای برطرف کردن مشکل داشته باشید.

سوپرمارکت اسنپ در چه شهرهایی فعالیت می‌کند؟

مجموعه اسنپ رشد بسیار خوبی در کشور داشته و اکنون ساکنان شهرهای تهران، قم، یزد، کرج، مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز، رشت، بوشهر، کرمان، همدان، نیشابور، ارومیه، قزوین و لواسان می توانند از خدمات آن استفاده کنند. همچنین این مجموعه در تلاش است تا در شهرهای دیگری هم خدمت رسانی به مردم را آغاز کند.

نحوه سفارش دادن در اسنپ مارکت

برای این که بتوانید محصولات اسنپ مارکت را سفارش دهید، باید ابتدا وارد سوپر اپلیکیشن اسنپ شوید و گزینه اسنپ مارکت را انتخاب کنید. پس از آن نوع فروشگاه خود را انتخاب می‌کنید. زمانی که نوع فروشگاه خود را انتخاب کردید و آدرس خود را وارد کردید به صفحه‌ای وارد می‌شوید که سوپر مارکت‌های نزدیک شما، محصولات و قیمت‌هایشان را نشان می‌دهد. با انتخاب اقلام مورد نیاز سبد خرید خود را پر کنید. در انتها با پرداخت اینترنتی هزینه خریدهایتان، منتظر بمانید تا سفارش‌های خود را در جلوی در واحد تحویل بگیرید.

جمع بندی

افراد همیشه توان یا زمان خرید محصولات مورد نیاز روزانه خانه را ندارند. همچنین در برخی از مواقع افراد آن‌قدر از کارهای روزانه خسته می‌شوند که دیگر دوست ندارند از جای خود برای انجام خریدها تکان بخورند، تا به راحتی اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند. در مواقعی که مهمان دارید و ناگهان متوجه می‌شوید که چیزی را نخریده‌اید یا دوست دارید زمان بیشتری را با مهمانان خود سپری کنید، می‌توانید از تکنولوژی برای رفع نیازهای خود کمک بگیرید. با استفاده از سوپرمارکت آنلاین اسنپ به راحتی و تنها با چند لمس ساده گوشی تلفن همراه می‌توانید تمام چیزهایی که لازم دارید را تهیه کنید.

کد خبر 670233

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha