دادستان عمومی و انقلاب اهواز از صدور کیفرخواست برای عوامل قتل زن جوان اهوازی که بهمن ماه سال گذشته به قتل رسیده بود، خبر داد.

غزل حیدرنوا - دختر اهوازی - سر بریدن زن اهوازی - قتل فجیع اهواز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دادگستری خوزستان، صادق جعفری چگنی اظهار کرد: به دنبال وقوع قتل زن جوان اهوازی و انتشار تصاویری از اقدام قاتل به نمایش عمل فجیع خود در یکی از خیابان‌های شهر، عوامل این قتل دستگیر و موضوع در دادسرای این شهرستان مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: با تکمیل تحقیقات با رسیدگی فوق‌العاده توسط بازپرس ویژه قتل مرکز استان خوزستان، کیفرخواست با توجه به شکایت اولیای دم در خصوص متهمان از حیث جنبه خصوصی و مطالبه قصاص و اقدامات مجرمانه دیگر متهمین در اخلال نظم عمومی و جریحه‌دار کردن احساسات مردم، صادر و تقاضای اشد مجازات شد و پرونده جهت ادامه رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان خوزستان ارسال شد.

وی افزود: تامین امنیت و آرامش روانی جامعه و برخورد قاطع با مجرمین از اولویت‌های دادسرای عمومی و انقلاب استان خوزستان است.

بهمن‌ماه سال گذشته مرد جوان اهوازی پس از به قتل رساندن همسر ۱۷ ساله خود به نام غزل (مونا) حیدری، اقدام به نمایش عمل فجیع خود در خیابان‌های شهر اهواز کرد.

کد خبر 670803

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • بهنام IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    21 0
    قاتل را باید زودتر اعدام کنید چقدر طولش می دهید
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    27 0
    بیچاره بچشون، مامانش که مرده باباش رو هم اعدام میکنن.یک ازدواج نادرست پیامد های بسیار بدی رو به وجود آورد.
    • AU ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      2 0
      این ازدواج حاصل آموزش غلط در خانواده است ، آموزشی که نسل به نسل فراگرفتن و انجام شده ، از روی احساس چیزی نمیگم با تجربه که دارم اینم وضوح را میگویم ، تا زمانی که در خانواده دختر را بی ارزش میدانند و پسر تنها به علت جنسیت با دست باز آزادانه هر کاری را انجام میدهد این داستان ادامه دارد ، این داستانمخصوص به جنوب و یا منطقه مشخصی در ایران نیست ، در تمام ایران این مشکل وجود دارد ، حتی در تهران ، حتی در بین خانواده های به ظاهر تحصیل کرده ، ممکن است این متن تلخ یا غیر قابل انتشار باشد ، اما حقیقت را نمیتوان انکار کرد ، بزرگ‌ترین نشانه آن ازدواج در سن کمتر از ۱۰ًسال و بچه دار شدن در ۱۰ سالگی است .
  • محدثه GB ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    5 5
    باور كنيد پدر به دلايل زيادي مثل بچه رضايت ميده و قاتل چرخه رو تكرار مي كنه