گروه اجتماعی: جواد آرین‌منش عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از تخصیص اعتبارات ویژه در بودجه سال آینده برای اوقات فراغت جوانان خبر داد.

وی گفت: براساس تصمیمات آخرین جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس که با مسئولان سازمان ملی جوانان برگزار شد، اعتبارات ویژه‌ای در اختیار نهادهای ذی‌ربط برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان قرار خواهد گرفت.

آرین‌منش افزود: با توجه به فعالیت گسترده نهادهای مختلف و به ویژه بسیج برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، وظیفه سازماندهی و هماهنگی فعالیت سایر نهادها برعهده سازمان ملی جوانان گذاشته شد.

وی با بیان این که در سال جاری 22 میلیارد تومان برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در نظر گرفته شده، تصریح کرد: این اعتبارات تنها به سازمان ملی جوانان اختصاص یافته و برای فعالیت سایر نهادها در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان اعتبارات مذکور افزایش خواهد یافت.

نماینده مردم مشهد در خصوص عمده این فعالیت‌ها به آغاز اردوهای هجرت بسیج سازندگی از تابستان امسال اشاره و با اعلام رویکرد مثبت کمیسیون فرهنگی مجلس نسبت به این اردوها تصریح کرد: کمیسیون فرهنگی مجلس در پی جمع‌بندی گزارشات نهایی این اردوهاست و با مشخص شدن نتایج اردوها، برنامه‌های خاصی برای آن در نظر گرفته می‌شود.

آرین‌منش گفت: اردوهای هجرت ضمن غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان آنان را وارد عرصه عمران و سازندگی کشور می‌کند که به همین منظور باید در مناطق مختلف نیاز سنجی شود و فعالیت جوانان هم براساس نیازهای مختلف مناطق محروم سازماندهی شود.

کد خبر 6723

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز