ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه ادعا کرده که سرویس امنیت فدرال، یک برنامه طراحی‌شده غرب را برای کشتن یک خبرنگار برجسته روسی خنثی کرده است.

پوتین و جاسو هایش

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از رویترز، پوتین به دادستان‌های روسیه اعلام کرد: «صبح امروز، سرویس امنیت فدرال فعالیت یک گروه تروریستی را که قصد حمله و کشتن یک خبرنگار مشهور تلویزیون روسیه را داشت، خنثی کرده است.» پوتین همچنین اضافه کرد که غرب به سمت ترور و قتل روزنامه‌نگاران ما پیش رفته است.

رئیس‌جمهوری روسیه سند و شواهدی را برای ادعای خود ارائه نکرده است.

در عین حال خبرگزاری اینترفاکس گزارشی در خصوص باداشت یک گروه ملی‌گرا در روسیه داده که مجری دستورات جاسوس‌های اوکراینی بوده‌اند. بنا بوده این گروه، ولادیمیر سولویوو، خبرنگار معروف روسیه را به قتل برسانند.

پوتین می‌گوید، غرب در حال تلاش برای نابودی روسیه از درون است، ولی چنین تلاش‌هایی در نهایت شکست خواهند خورد. او اضافه کرد که مرکز هدایت تلاش‌ها برای تضعیف روسیه و مشاوره به دولت اوکراین، سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا است.

پوتین همچنین می‌گوید که موسسات رسانه‌های خارجی و شبکه‌های اجتماعی به‌وسیله غرب تحریک‌سازی‌ها علیه نیروهای مسلح روسی را پیش می‌برند که باید چنین اقداماتی متوقف شود.

کد خبر 672332

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha