ایلان ماسک به بانک‌هایی که موافقت کرده‌اند برای خرید ۴۴ میلیارد دلاری توییتر به او کمک کنند گفت که می‌تواند حقوق مدیران و هیات ‌مدیره این شرکت رسانه‌های اجتماعی را کاهش دهد و راه‌های جدیدی برای کسب درآمد ایجاد کند.

توییتر

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از خبرگزاری رویترز، به گفته منابع معتبر ماسک باید بانک‌ها را متقاعد می‌کرد که توییتر جریان نقدی کافی برای پرداخت بدهی‌های مورد نظر او تولید می‌کند. در پایان، او ۱۳ میلیارد دلار وام تضمین شده برای توییتر و ۱۲.۵ میلیارد دلار وام حاشیه‌ای مرتبط با سهام شرکت تسلا گرفت. او موافقت کرد که مابقی مبلغ را با نقد بپردازد.

پیشنهاد ماسک به بانک‌ها به‌جای تعهدات قاطع، چشم‌انداز و رویکرد او را تشکیل می‌دهد و کاهش دقیق هزینه‌هایی که او پس از مالکیت توییتر دنبال خواهد کرد، نامشخص است. این منابع افزودند، طرحی که او برای بانک‌ها ارائه کرد، جزییات کمی داشت.

ماسک در توییتی درباره حذف دستمزد مدیران هیات مدیره توییتر توضیح داده است که به گفته او می‌تواند حدود ۳ میلیون دلار صرفه‌جویی در هزینه‌ها داشته باشد.

بلومبرگ اوایل روز پنجشنبه گزارش داد که ماسک به طور خاص به کاهش مشاغل به‌عنوان بخشی از پیشنهاد خود به بانک‌ها اشاره کرد. یکی از این منابع گفت که ماسک تا زمانی که در اواخر سال جاری میلادی مالکیت توییتر را به عهده نگیرد، درباره کاهش مشاغل تصمیم‌گیری نخواهد کرد. او بدون دسترسی به جزئیات محرمانه در مورد عملکرد مالی و تعداد کارکنان شرکت، اقدام به خرید کرده است.

به گفته این منابع، ماسک به بانک‌ها گفت که او همچنین قصد دارد ویژگی‌هایی را برای افزایش درآمد کسب‌وکار توسعه دهد، از جمله راه‌های جدید برای کسب درآمد از توییت‌هایی که حاوی اطلاعات مهم هستند یا آنهایی که وایرال می‌شوند.

ایده‌هایی که او مطرح کرد، شامل دریافت هزینه زمانی بود که یک وب‌سایت شخص ثالث می‌خواهد توییتی را از افراد یا سازمان‌های تأیید شده نقل قول یا جاسازی کند.

بیشتر بخوانید:

ماسک در توییتی که در اوایل این ماه حذف کرد، مجموعه‌ای از تغییرات را در سرویس اشتراک پریمیوم «توییتر آبی» این غول رسانه‌های اجتماعی، از جمله کاهش قیمت، ممنوعیت تبلیغات و دادن گزینه پرداخت با ارز دیجیتال دوج‌کوین، پیشنهاد داده بود.

سرویس آبی پریمیوم توییتر اکنون ۲.۹۹ دلار در ماه هزینه دارد.

کد خبر 673222

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha