ابراهیم حاتمی کیا با تسلیت درگذشت نادر طالب زاده در یادداشتی نوشت: او نادرترین شخصیتی بود که در حوزه هنر سینما می شناختم و بعید می دانم کسی بتواند جای خالی او را پر کند.

حاتمی کیا

به گزارش همشهری آنلاین، ابراهیم حاتمی کیا در دل نوشته ای در سوگ مرحوم نادر طالب زاده نوشت: «نادرترین یار. حاج نادر طالب زاده از میان یاران رفت. او ، نادرترین شخصیتی بود که در حوزه هنر سینما می شناختم.»

کارگردان سینما اظهار داشت: طالب زاده، نادر بود در چهره پرنفوذ و مهربانش؛ نادر بود در اصرار و ایمان به آنچه معتقد بود و با همه وجود آن را در رسانه و هنر بکار می بست؛ نادر بود در  زیست غریبش در سرزمین غرب.

وی مرحوم طالب زاده را «نادر در سلوک عارفانه و مومنانه» توصیف کرد و گفت: او نادر بود و بعید می دانم کسی بتواند جای خالی او را پر کند. خدایش او را با اولیاء محشور کند.

به گزارش ایرنا، نادر طالب زاده مجری و برنامه‌ساز با سابقه تلویزیون عصر جمعه نهم اردیبهشت در ۶۹ سالگی در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت.

طالب‌زاده متولد ۱۳۳۲ در تهران، مستندساز، تهیه‌کننده و مجری تلویزیون و بازیگر و کارگردان سینما است.

وی همچنین دبیر کنفرانس بین‌المللی افق نو، دبیر جشنواره فیلم عمار و از افراد مؤثر در تأسیس شبکه افق سیما و عضو هیات اندیشه‌ورز این شبکه است.

کد خبر 673233

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha