ستاره ایرانی پورتو باز هم در پیروزی پرگل این تیم تاثیر فراوانی داشت.

طارمی

به گزارش همشهری آنلاین در هفته سی‌ودوم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو در ورزشگاه دراگائو به مصاف تیم رده چهاردهمی ویزلا رفت که این مسابقه با نتیجه ۴ بر ۲ به سود شاگردان کونسیسائو خاتمه پیدا کرد. مهدی طارمی در این دیدار ستاره پورتو بود و موفق شد تا با ۲ گلی که به ثمر رساند تعداد گل های خود در این فصل را به عدد ۲۰ برساند. ستاره ایرانی پورتو دو فصل قبل با ۱۸ گل آقای گل پرتغال شده بود. به این ترتیب او در لیگ پرتغال رکورد گلرنی خودش را هم شکست.

در این مسابقه طارمی، در دقایق ۲۸ و ۸۷ برای تیمش گلزنی کرد تا نقش بسزایی در کسب این پیروزی داشته باشد. ستاره ایرانی پورتو در دو تقابل اخیر این فصل برابر ویزلا در جام حذفی و لیگ برتر پرتغال، موفق به گلزنی و کسب پیروزی نشده که وی توانست این طلسم را هم بشکند. 

به این ترتیب پورتو جمع امتیازهای خود را به عدد ۸۵ رساند و همچنان در صد جدول رده‌بندی باقی ماند. اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال با ۷۶ امتیاز در رده دوم قرار دارد و با توجه به اینکه یک بازی کمتر دارد در صورت پیروزی در هر ۳ دیدار باقی مانده ۸۶ امتیازی می شود. به این ترتیب پورتو برای قهرمانی تنها نیاز به کسب یک امتیاز دارد.

کد خبر 673540

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha