مجموعه چاپ کتاب نبشته با ارائه خدمات مرتبط با چاپ کتاب از جمله تایپ متن، ویرایش نوشته، صفحه آرایی، اخذ مجوزهای مربوطه و در نهایت چاپ کتاب، در خدمت نویسندگان خوش ذوق و توانمند می­باشد.

چاپ کتاب نبشته

در این مطلب قصد داریم با معرفی مجموعه نبشته به نشانی اینترنتی به آشنایی بیشتر شما عزیزان با خدمات این مجموعه کمک کنیم.

چه کسانی برای چاپ کتاب به مؤسسه چاپ کتاب نبشته مراجعه می‌­کنند؟

مجموعه چاپ کتاب نبشته در سال ­های خدمت خود مفتخر بوده است که علاوه بر سرمایه­‌گذاری در نشر کتاب؛ با موسسات مختلف، دانشگاه ­ها، پژوهشگران، اساتید و نویسندگان مختلف نیز همکاری داشته باشد. 

انتشار کتاب با اهداف مختلفی صورت می­گیرد و در این مسیر اغلب افراد با هزینه شخصی به چاپ کتاب اقدام می ­کنند. دانشجویان و استادان دانشگاه، کسانی که برای ارتقاء شغلی و تحصیلی به نشر کتاب و امتیاز احتمالی آن نیاز دارند، مترجمان یا محققانی که موضوعی را برای استفاده دیگران مفید می‌­دانند و می‌خواهند عده بیشتری از آن بهره‌­مند شوند، کسانی که ذوقی قلم می­‌زنند، دل‌ نوشته، داستان یا اشعاری دارند که می‌ خواهند آن را چاپ کنند، از جمله افرادی می باشند که نیازمند مجموعه ای برای چاپ نوشته های خود هستند.

چاپ کتاب نبشته مشخصاً در چه حوزه‌ هایی فعال است؟

مجموعه چاپ کتاب نبشته تا کنون افتخار آن را داشته است که آماده‌ سازی بیش از ۱۰۰۰ جلد کتاب را به انجام برساند. به جز تألیف کتاب، تمام خدمات مرتبط با نشر کتاب از جمله تایپ متن، صفحه آرایی، ویرایش، طراحی جلد، اخذ مجوز و چاپ کتاب، از جمله فعالیت‌­هایی است که در مؤسسه چاپ کتاب نبشته انجام شده است. در ادامه هر یک از فعالیت­‌های صورت گرفته را به تفصیل شرح داده‌ایم.

تایپ متن

در حال حاضر و با توجه به فراگیر شدن استفاده از رایانه و گوشی‌­های هوشمند، کمتر کسی برای نوشتن به سراغ قلم و کاغذ می­‌رود. با این حال در برخی از پروژه‌­ها و هنگام همکاری با برخی از اساتید، همچنان نیازمند تایپ نوشته و خدمات مرتبط با آن هستیم. مجموعه چاپ کتاب نبشته مفتخر بوده است که در تمامی سال‌­های فعالیت خود، با برترین تایپیست‌­ها که به دقت و ظرافت کار کاملا آگاه بوده‌­اند، همکاری داشته باشد. دقت تایپست­‌ها به گونه‌­ای است که متون به کم ترین میزان ویراستاری نیازمند می­‌باشند.

ویرایش متن

ما در مجموعه چاپ کتاب نبشته همواره سعی داشته‌­ایم تا کتاب را از نظر تمام علائم نگارشی، نیم فاصله­‌ها و غلط های املایی بپیرائیم، حتی اگر نویسنده چندان به پاکیزگی متن کتابش اهتمام نداشته باشد.

ویراستاران مجموعه  چاپ کتاب نبشته، افرادی حرفه­‌ای می­‌باشند که علاوه بر تسلط به زبان فارسی، به زبان‌­های خارجی نیز تسلط کامل دارند. به علاوه مجموعه ما همواره سعی دارد که متون تخصصی را به ویراستاران مربوط به آن بسپارد.

در چاپ کتاب با تیراژ پایین در اغلب موارد هزینه ویرایش با سایر هزینه های نشر کتاب برابر است و حتی به همان اندازه زمان‌بر می‌باشد. اما نباید این نکته را از نظر دور داشت که تقریباً تمام کتاب‌هایی که به آنها اقبالی نیست و جدی گرفته نمی‌شوند، کتاب‌هایی بدون ویراستاری می‌­باشند که از نظر املایی و نگارشی شلخته‌اند.

صفحه بندی کتاب

صفحه‌بندی/ صفحه‌آرایی

در مؤسسه چاپ کتاب نبشته صفحه‌آرایی کتاب‌ها در دو محیط ورد و ایندیزاین، بسته به درخواست سفارش‌دهنده و هزینه و زمانی که برای کار در نظر گرفته شده است، انجام می­‌پذیرد. تعداد بالای سفارش‌ها سبب شده است تا بتوانیم هزینه‌های چاپ کتاب از جمله هزینه صفحه‌بندی و سایر هزینه ها را تا حد مقبولی پایین آوریم. 

صفحه بندی کتاب

طراحی جلد

شاید بتوان گفت مهم‌ترین بخش از پروسه نشر کتاب طراحی جلد آن است. با یک نگاه به طرح جلد با تقریب خوب و تا میزان قابل قبولی می‌توان درباره کیفیت بقیه مراحل هم قضاوت کرد. با توجه به این­که ناشر/ صاحب اثر/ سفارش‌دهنده به منظور کاهش هزینه چاپ کتاب سعی دارد از تمامی هزینه‌های آن بکاهد، طراحی جلد نیز از این امر بی‌­بهره نمی­‌ماند و در اولین مواجهه جلب توجه می‌کند.

در مجموعه چاپ کتاب نبشته با توجه به تجربه‌ای که در طی سال‌ها فعالیت کسب کرده‌ایم، همواره سعی داشته‌­ایم ضمن حفظ کیفیت و زیبایی و متناسب بودن طراحی جلد با عناوین، میزان هزینه‌­های چاپ کتاب را برای افرادی که اصلی‌­ترین دغدغه­­ آن­ها در مسیر چاپ نوشته­‌هایشان، هزینه آن می‌­باشد، کاهش دهیم. به علاوه، مجموعه ما در کتاب­‌هایی که سرمایه­‌گذاری آن­ها را بر عهده داشته و یا صاحب اثر مایل به صرف هزینه بیشتری بوده است، با همکاری بهترین طراحان جلد، طرح‌هایی ماندگار و درخور را برای جلد کتاب‌ها تهیه کرده است. برای دیدن برخی نمونه‌ها می‌توانید به وبسایت ما به نشانی https://nebeshteh.com/ مراجعه کنید.

لازم به ذکر است تمامی طرح‌هایی که توسط گروه چاپ کتاب نبشته اجرا می‌شود، با نظر صاحب اثر تکمیل می‌گردد، مگر این­که بنا به توافق، از ایده تا اجرا به مجموعه ما سپرده شود.

مجوزهای چاپ کتاب

چاپ هر کتاب نیازمند طی یکسری مراحل و همکاری با برخی سازمان­‌ها و نهادها برای دریافت مجوز می­‌باشد. هر کتابی پیش از چاپ باید از خانه کتاب شابک بگیرد و پس از آن  از کتابخانه ملی فیپا و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز چاپ و پخش را دریافت کند. مجموعه چاپ کتاب نبشته، همچون سایر مؤسسات فعال در این زمینه تمامی مراحل اخذ مجوز را بر عهده می­گیرد و آن­چه سبب تمایز این مجوعه می­‌گردد، رایگان بودن هزینه­ های اخذ مجوز چاپ می‌­باشد.

چاپ کتاب

چاپ کتاب با کیفیت و مطلوب می‌تواند چند درجه به ارزش کار بیفزاید و در مقابل چاپ بی ‌کیفیت نیز می­تواند تمامی زحمات را به ‌سادگی به هدر دهد. اخیرا چاپ دیجیتال کتاب با پرینت کتاب یکی انگاشته شده و بی‌دقتی‌ها و سهل‌انگاری­‌ها در چاپ جلد سبب کاهش چشمگیر کیفیت و اعتبار چاپ دیجیتال گشته است.

ما در مجموعه چاپ کتاب نبشته سعی کرده‌­ایم با استفاده از بهترین دستگاه‌­های چاپ موجود در ایران، بهترین کیفیت را در چاپ جلد داشته باشیم. دستگاه‌های چاپ مورد استفاده در مجموعه ما بر خلاف موارد مشابه در چاپخانه‌ها و دفاتر فنی، از نوع صنعتی‌ می‌­باشند و می توان گفت کیفیت چاپ آن­ها با دستگاه­‌های چاپ افست قابل رقابت است.

سیستم محاسبه هزینه چاپ کتاب

در محاسبه هزینه چاپ کتاب، تمام مراحل نام برده در فرم‌هایی مجزا در سایت نبشته در دسترس است. هر یک از خدمات ویرایش، صفحه آرایی، طراحی جلد و چاپ را می‌توان به صورت جداگانه نیز سفارش داد. البته در نظر داشته باشید که دریافت تمام خدمات به ‌صورت یک‌جا برای مشتریان کمترین هزینه را در پی خواهد داشت.

برای محاسبه هزینه صفحه بندی، پرینت، چاپ کتاب (به‌ تنهایی) و انجام تمام مراحل ویرایش، صفحه آرایی، طراحی جلد، اخذ مجوز و چاپ، فرم‌های جداگانه‌ای در نظر گرفته شده است. علاوه‌ بر تلاش برای منصفانه بودن قیمت‌ها، آن­ها را به ‌روز نگه می‌داریم تا پیشاپیش امکان اظهار بهانه‌هایی چون قدیمی بودن نرخ‌ها و توضیحات گنگ برای گزینه‌های تفسیرپذیر به منظور افزایش قیمت و عدم شفافیت را از خود سلب کرده‌ باشیم.

برای ارتباط با مجموعه نبشته و اطلاع از نحوه ارائه خدمات چاپ کتاب و همچنین پرینت می‌توانید به نشانی https://nebeshteh.com/ مراجعه کنید، به بخش‌های مختلف سایت سر بزنید و پس از انتخاب هر یک از خدمات ما و محاسبه هزینه توسط فرم تخمین هزینه و ثبت مشخصات خود، منتظر تماس کارشناسان ما باشید. توجه داشته باشید که گروه چاپ کتاب نبشته در تمام مراحل یاد شده آماده ارائه مشاوره رایگان است.

کد خبر 674203

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha