شهردار ناحیه۳ منطقه ۱۹ حین بازدید و جلوگیری از ساخت و ساز در ساختمانی غیرقانونی در محدوده خلازیر با قمه مورد تهاجم متخلفان قرار گرفت.

شهردار ناحیه3

به گزارش همشهری آنلاین، به نقل از شهردار منطقه۱۹ ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۱۶اردیبهشت ماه «سیدجواد هاشمی» شهردار ناحیه۳ منطقه ۱۹ و تعدادی از عوامل ناحیه برای بازدید و جلوگیری از ادامه ساخت و ساز ساختمانی غیرقانونی در خیابان گلپاش محله خلازیر وارد ساختمان شدند که در همین حین متخلفان با چاقو و قمه به آنها حمله‌ور شده و شهردار ناحیه۳ منطقه۱۹ را با ضربات قمه از ناحیه سر مجروح کردند.
«مهدی هدایت» با اشاره به اینکه هاشمی بلافاصله توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان ضیائیان منطقه۱۷ منتقل شده و تحت درمان قرار گرفته است، گفت: «بعد از این ماجرا با ورود پلیس امنیت ضاربان شناسایی و بازداشت شدند.

تهاجم متخلفان ساختمانی با قمه‌ به شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹

ناحیه۳ منطقه۱۹ یکی از نواحی ویژه از نظر معضلات اجتماعی در شهر تهران است که ساخت و ساز غیرمجاز هم نمونه‌ای مشکلات آن محسوب می‌شود، بر همین اساس با حضور مدیریت شهری جدید و تأکید شهردار تهران، جلوگیری از فساد و ساخت و سازهای غیرمجاز در اولویت اقدامات شهرداری منطقه ۱۹ با اولویت ناحیه ۳ قرار گرفته است.

کد خبر 674525

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    0 0
    باید فرد ضارب را در محله خلازیر شلاق بزنند تا درس عبرت برای دیگران شود