مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از خدمات ویژه این ناوگان به مناسبت برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

مترو مصلی

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی شایسته اصل مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه درباره ارائه خدمات به بازدید کنندگان نمایشگاه کتاب گفت: پیش‌بینی می‌شود نمایشگاه کتاب امسال بعد از ۲ سال وقفه (به علت همه‌گیری ویروس کرونا) با استقبال چشم‌گیری از سوی شهروندان روبرو شود. در همین راستا و به‌منظور خدمات‌رسانی هر چه‌بهتر شهروندان و مسافران از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه، ‌سرویس‌دهی در خط یک و سه متروی تهران افزایش پیدا می‌کند.

او با اشاره به اینکه ۲ ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) و ایستگاه شهید بهشتی در خطوط یک و ۳ نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به محل برگزاری نمایشگاه هستند، افزود: باتوجه‌به ترافیک شهر به طور قطع استفاده از مترو بهترین و مقرون‌ به‌صرفه‌ترین وسیله برای رسیدن به نمایشگاه بین‌المللی کتاب است و شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه نیز برای آسان شدن رفت و آمد مسافران، تلاش می‌کند تا بهترین خدمات‌رسانی را انجام دهد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران گفت: برای جلوگیری از ازدحام مسافر، اعزام قطارهای فوق‌العاده و به‌صورت مستقل از ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) و ایستگاه شهید بهشتی در نظر گرفته شده است. این خدمات در ایام آخر هفته افزایش پیدا خواهد کرد. طبق برنامه‌ریزی انجام شده در روزهای پنجشنبه و جمعه با افزایش تعداد حرکت قطارها در خط یک متروی تهران، فاصله حرکت ۵ دقیقه تا پایان ساعت کار نمایشگاه اجرا خواهد شد.

کد خبر 675454
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha