شهردار پایتخت در نهمین پویش «قرار خدمت» راهی منطقه یک شد و در جریان آخرین وضعیت سایت گردشگری بام تهران و ایستگاه جمع‌آوری پسماند خشک اوشان قرار گرفت.

شهردار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری شهر، علیرضا زاکانی که در نهمین برنامه از پویش «قرار خدمت»، به همراه مدیران ارشد شهرداری به منطقه یک رفت و  برنامه‌های امروز را با بازدید از پروژه‌های منطقه آغاز کرد.

شهردار تهران در ابتدا در جریان آخرین وضعیت احداث سایت گردشگری بام تهران در گردنه قوچک قرار گرفت. زمین این مجموعه هشت هکتار مساحت دارد و هنوز نامگذاری برای آن صورت نگرفته است. زاکانی سپس از محل ایستگاه میانی جمع‌آوری پسماند در محل بازیافت اوشان و از سوله مرکز تفکیک و پردازش پسماندهای خشک آن بازدید کرد.

بررسی آخرین وضعیت ساخت سایت گردشگری بام تهران | بازدید زاکانی از ایستگاه جمع‌آوری پسماند خشک اوشان

دیدار با خانواده شهید طاهری

شهردار پایتخت در ادامه برنامه های خود در نهمین پویش قرار خدمت، به دیدار خانواده شهید محمدعلی طاهری رفت. شهید طاهری سال ۷۰ در درگیری با اشرار به شهادت رسیده است.

بررسی آخرین وضعیت ساخت سایت گردشگری بام تهران | بازدید زاکانی از ایستگاه جمع‌آوری پسماند خشک اوشان

ایجاد ثبات شغلی برای کارکنان

در جریان برنامه قرار خدمت شهردار تهران و مدیران شهری پایتخت، لطف الله فروزنده معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در دیدار با کارکنان شهرداری منطقه یک گفت: مردم با شهرداری زندگی می‌کنند و امور مختلفی از مردم به ما مربوط می‌شود. بر این اساس باید تلاش کنیم که بهترین خدمت را به آنها ارائه دهیم؛ در دوران جدید نگاه شهردار تهران، یک نگاه تحولی است تا با روش‌های نوین و استفاده از ظرفیت‌های موجود شهر را اداره کنیم.

او اظهار کرد: نیروی انسانی شهرداری به امنیت شغلی نیاز دارند به همین دلیل در حال رایزنی با سازمان امور استخدامی هستیم تا ثبات شغلی ایجاد شود. در نظام پرداخت امور متفاوتی دنبال می‌شود. می‌خواهیم عدالتی در پرداخت ایجاد کنیم و مبنای پرداخت را بر اساس ارزیابی عملکرد قرار دهیم. مساله مسکن کارکنان نیز مهم است و حرکتی شروع شده تا چالش‌های تعاونی‌ها رفع شود و اولویت را به کارکنان خودمان بدهیم.

کد خبر 676950

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha