مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱۷ آبان ۱۳۸۷ - ۱۹:۲۵
۰ نفر

معاون مالی و اداری شهرداری تهران در بیستمین همایش معاونان و مدیران مالی و اداری کلانشهرها در شیراز گفت:

 به‌زودی مؤسسه مالی و اعتباری شهر، فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش روابط‌عمومی مالی و اداری شهرداری تهران، حسین محمد پور‌زرندی با بیان این مطلب اظهار داشت: شهرداری تهران به‌منظور بهینه‌سازی‌ مدیریت مالی در گام نخست، تعاونی اعتباری شهر را تاسیس کرد که پس از کسب مجوزهای لازم از سوی بانک مرکزی به مؤسسه مالی و اعتباری شهر تبدیل شد.

از این‌رو اکنون می‌توان امیدوار بود تا 2 سال آینده آرزوی دیرینه شهرداری تهران برای داشتن یک منبع مالی معتبر که بتواند نیازهای مدیریت شهری را برآورده کند به تحقق بپیوندد.

پور‌زرندی افزود: در جهت بستر‌سازی جذب منابع مالی و خارجی توسط یک مؤسسه مالی و حسابرسی اروپایی، رتبه‌بندی مالی شهرداری آغاز و حداکثر تا 6 ماه آینده خاتمه یابد.وی گفت: ایجاد این مؤسسه مالی و اعتباری با هدف دستیابی به یک راهکار جدید و مطمئن برای افزایش درآمد شهرداری است.

پور‌زرندی عنوان کرد: مؤسسه مالی و اعتباری امروز یا بانک فردا می‌تواند به مدیریت شهری برای انجام برنامه‌های زیر ساختی، طرح‌های بزرگ عمرانی، شهرسازی، فرهنگی و سایر فعالیت‌های شهرداری کمک کند.

معاون مالی و اداری شهرداری تهران تاکید کرد: باید سرمایه‌های اجتماعی را که همان اعتماد و باور عمومی است با خدمت درست به مردم برگرداند.

مردم یا شهروندان حق دارند بدانند که چه فعالیت‌ها و اقداماتی از سوی شهرداری‌ها انجام می‌شود.

مؤسسه مالی و اعتباری شهر می‌تواند به مدیریت شهری در خدمت‌رسانی بدون وابستگی صرف به دریافت عوارض از شهروندان یاری رساند.متقاضیان می‌توانند با خرید سهام در این مؤسسه سرمایه‌گذاری کنند و از سود حاصل از آن بهره‌مند شوند.

کد خبر 67713

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز