رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران گفت: از ۱۰ بیمارستانی که باید به مخازن آب اضطراری مجهز می‌شدند، تنها یک بیمارستان مجهز شده است.

مهدي پيرهادي

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی پیرهادی عضو شورای شهر تهران گفت: در گزارشی که سازمان آب و فاضلاب ارائه کرد چند نکته وجود دارد که باید اصلاح شود. شرکت آبفا حداکثر یک ماه بعد از تمدید مصوبه سال ۱۴۰۰ باید گزارشی در خصوص دو سال پایانی برنامه پنج ساله‌اش ارائه کند که با تفکیک جزئیات و زمان باشد.

او با اشاره به ضرورت پروژه مخازن آب اضطراری، افزود: هنوز برای تکمیل این پروژه راه زیادی باقی مانده است. تأمین آب و نصب تجهیزات اطفاء حریق به خصوص بعد از زلزله یکی از نیازهای این حوزه است اما شیرهای هیدرانت از سوی سازمان آتش نشانی خریداری نشد. بنده پیشنهاد می‌کنم که در دو سال باقیمانده کل هزینه خرید و نصب شیرها از محله تبصره ۳ تامین شود.

پیرهادی با بیان اینکه از ۱۰ بیمارستانی که باید به مخازن آب اضطراری مجهز می‌شدند، فقط یک بیمارستان مجهز شده است، گفت: سازمان آب و فاضلاب باید به مراکز درمانی توجه ویژه داشته باشد تا در زمان بروز حادثه این بیمارستان‌ها بدون امکانات نباشند. از رئیس کمیته سلامت شورا درخواست کردیم که با وزیر بهداشت رایزنی کند و بیمارستان‌های باقیمانده امکانات لازم و فضای کافی را برای جانمایی این مخازن در اختیار آب و فاضلاب قرار دهند.

کد خبر 678165

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha