سرخ‌پوشان پایتخت امروز برای حفظ نایب‌قهرمانی لیگ برتر دیدار بسیار سختی مقابل تیم در حال سقوط شهرخودرو دارند.

پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم‌های پرسپولیس و شهرخودرو در چارچوب هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۰ امشب به مصاف هم خواهند رفت.

پرسپولیس امشب با تیمی بازی دارد که در بازی رفت ۲ امتیاز حساس از سرخپوشان گرفت و آنها را در رقابت قهرمانی عقب انداخت. پدیده مشهد به استقلال و سپاهان ۶ امتیاز کامل را داده اما پرسپولیس را در مشهد با نتیجه ۱-۱ متوقف کرده است. تیم مشهدی در دور برگشت امتیازات بدی نگرفت اما آن امتیازات هم برای بقای این تیم کافی نبودند. آخرین شانس پدیده، بردن پرسپولیس و فولاد در دو بازی پایانی است.

پرسپولیس هم در رقابت نزدیک نایب‌قهرمانی نیاز شدیدی به ۳ امتیاز این مسابقه دارد. یحیی امشب از محرومیت ۴جلسه‌ای برمی‌گردد اما تیمش پاکدل و آقایی را به‌خاطر اخراج در بازی جنجالی تبریز در اختیار ندارد.

به این ترتیب ترکیب پرسپولیس در دیدار امروز با تغییرات احتمالی زیر همراه خواهد بود:

حامد لک همچنان گزینه اول سرخ‌ها در درون دروازه خواهد بود و احمد گوهری نیز روی نیمکت قرار دارد تا درصورت لزوم از او استفاده شود.

اما خط دفاعی پرسپولیس در بازی امروز دستخوش تغییراتی خواهد شد. علی نعمتی و علیرضا ابراهیمی مانند هفته گذشته در کنار هم زوج میانی خط دفاع سرخ‌ها را تشکیل می‌دهند. در سمت راست هم رامین رضاییان مثل هفته‌های گذشته در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت اما در سمت چپ این جناح امروز علی شجاعی در ترکیب اصلی بازی می‌کند.

میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، احسان پهلوان، کمربند میانی پرسپولیس را تشکیل می‌دهند.

امید عالیشاه به عنوان مهاجم سایه و شرزود تمیروف نیز در خط حمله به میدان می‌روند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

حامد لک، علی نعمتی، علیرضا ابراهیمی، رامین رضاییان، علی شجاعی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، احسان پهلوان، امید عالیشاه و شرزود تمیروف.

کد خبر 678562
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha