همشهری آنلاین: معاون سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی‌ارشد 88 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور تا روز جمعه 24 آبان خبر داد.

دکتر ابراهیم خدایی در گفت‌وگو با ایسنا،اظهار کرد: از آنجا که برخی از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد 88 در تاریخ مقرر ثبت‌نام یعنی 12 تا 20 آبان برای دریافت مدارک ثبت‌نام و ثبت‌نام در آزمون اقدام نکرده‌اند، با همکاری شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ترتیبی اتخاذ گشده تا از روز سه‌شنبه21 آبان تا روز چهارشنبه22 آبان منحصرا در باجه اصلی مرکز هر شهرستان، نسبت به توزیع مدارک ثبت‌نام آزمون اقدام شود.

وی افزود: داوطلبان شهرستان تهران نیز می‌توانند برای دریافت مدارک ثبت‌نام منحصرا به یکی از مناطق پستی 11، 13، 14، 15، 16، 17، 18 و 19 مراجعه و نسبت به دریافت مدارک ثبت‌نام اقدام کنند.

معاون سازمان سنجش در خاتمه، تصریح کرد: امکان ثبت‌نام اینترنتی نیز حداکثر تا ساعت 24 روز جمعه 24 آبان تمدید شده است، بر این اساس داوطلبان می‌توانند با مراجعه به  پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور اقدام به ثبت‌نام کنند.

گفتنی است، بر اساس برنامه زمان‌بندی تعیین شده آزمون کارشناسی ارشد سال 88 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از 23 تا 26 بهمن ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 67945

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز