مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۸۷ - ۱۰:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: افزایش اقدامات فرهنگی شهرداری باعث شده مردم این اقدامات را جزو انتظارات خود بدانند.

احمد نوریان، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: ابعاد کارهای فرهنگی و اجتماعی در زمینه‌های کمی و کیفی افزایش یافته و از طرفی توسعه زیر ساخت های فرهنگی اجتماعی نیز در شهر بیشتر شده است و از آن جا که این اقدامات جایگاه خود را در شهر پیدا کرده اند، جزو انتظارات مردم شده تا اگر جایی مشکلی وجود داشت با ما تماس بگیرند و آن‌ها را مطرح کنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران وی با حضور در مرکز نظارت همگانی 1888 با بیان این که در هفت ماهه گذشته هفت هزار و 254 تماس با حوزه اجتماعی از طریق سامانه 137 گرفته شده است، افزود: میزان تماس‌ها نسبت به سال گذشته 90 درصد افزایش یافته است و در این مدت 30 درصد نیز شکایت‌ها کاهش یافته است.

نوریان با تاکید بر این که ارتباط حوزه‌های اجتماعی با شهروندان نسبت به گذشته بیشتر شده است، خاطر نشان کرد: رضایت مردم و رفع مشکلات و نواقص کار را همیشه در دستور کار خود قرار داده‌ایم تا به این ترتیب به خواسته‌های به حق شهروندان رسیدگی شود.

وی با اشاره به این که در زمینه سازمان فرهنگی هنری شهرداری نیز مسائل و مشکلات پرسنل به حداقل رسیده است، گفت: انتقادات در این بخش نسبت به سال گذشته 50 درصد کاهش، پیشنهادات 10 درصد افزایش، شکایات 60 درصد کاهش و 50 درصد نیز میزان تقدیرها افزایش یافته است.

نوریان با بیان این که نسبت به سال‌های گذشته، برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری رشد داشته است، افزود: با تغییر رویکرد سازمان، علاوه بر مراکز ثابت، فعالیت‌های میدانی مانند خانه‌های فرهنگ سیار در محلات محروم، اردوها و فرهنگ سراهای موقت، خیایان ها ی هنر و غیره افزایش یافته است.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران خاطر نشان کرد : کتاب آئین زندگی با تیراژ 1.5 میلیون نسخه بین خانواده‌های شهر تهران توزیع می‌شود که این اقدامات در مقیاس یک یکم دنبال می‌شود.

وی با بیان این که سازمان فرهنگی با 238  مجموعه کوچک و بزرگ به عنوان گسترده‌ترین مجموعه فرهنگی کشور در دسترس مردم است، افزود : بانک ایده‌های شهر از آبان 86، ایجاد و 17 هزار بازدید کننده داشته است که 600 ایده در آن ثبت شده است و مردم می‌توانند در 16 سرفصل ایده‌های خود را وارد آن کنند.

نوریان افزود: سال گذشته جشن تجلیل از شهروندان ایده پرداز را برگزار کردیم و کتاب شهروندان ایده پرداز نیز توسط فرهنگ سرای تفکر در دست چاپ است و هم چنین نسخه جدید بانک ایده ها نیز در دست طراحی است.

کد خبر 67979

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز