عرضه هدست واقعیت ترکیبی (واقعیت افزوده / واقعیت مجازی) شرکت اپل که پیش‌بینی می‌شد هفته آینده در رویداد WWDC اتفاق بیفتد ظاهرا به تاخیر خواهد افتاد.

هدست اپل

رویداد WWDC مخفف (Worldwide Developers Conference) یا کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان از بزرگ‌ترین رویدادهای سالانه اپل است. در این رویداد، اپل از آخرین دستاوردهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری رونمایی می‌کند.

به‌ گزارش همشهری آنلاین به‌نقل از جی.اس.ام.آرنا، این رویداد هفته آینده برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان به شرکت اپل و همچنین دنبال‌کنندگان محصولات حوزه واقعیت افزوده و واقعیت مجازی منتظر بودند اپل بالاخره از هدست خود که از مدت‌ها پیش اخبار آن منتظر شده بود رونمایی کند.

با این‌حال اکنون یک تحلیل‌گر سرشناس دنیای فناوری خبر داده اپل این محصول را به‌زودی رونمایی نخواهد کرد. یکی از دلایل تعویق رونمایی هدست جدید فرصت ندادن به رقبا برای کپی‌برداری از قابلیت‌های آن ذکر شده است. پیش از این هم خبرهایی از بروز مشکلاتی در این محصول جدید و آماده نبودن شرکت اپل برای رونمایی از آن منتشر شده بود.

بیشتر بخوانید:

رویداد WWDC روز دوشنبه ۱۶ خرداد آغاز خواهد شد و در آن احتمالا شاهد رونمایی نسخه‌های جدیدی از محصولات فعلی اپل خواهیم بود.

کد خبر 680365

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha