چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۸۷ - ۰۷:۳۳
۰ نفر

گروه‌ ورزشی: سرمربی پرسپولیس دو ماه تلاش کرد تا ثابت کند یک بازیکن بزرگ و تاثیرگذار را به پرسپولیس آورده که می‌تواند به این تیم کمک کند اما در نهایت فشار انتقادات به حدی بود که قطبی را مقابل مسئولان باشگاه تسلیم کرد.

 دی‌کارمو و مارکو دیگر در باشگاه پرسپولیس فعالیت نخواهند کرد و در حقیقت از این تیم اخراج شده‌اند، ‌هرچند قطبی همچنان تاکید دارد که آنها به خواست خودشان جدا خواهند شد و استفاده از واژه اخراج در خصوص دوستان برزیلی او درست نیست.

پرونده دی‌کارمو در پرسپولیس مختومه شد اما عادل فردوسی‌پور در دو برنامه اخیر 90 سوابق این بازیکن برزیلی را به دقت مورد بررسی قرار داد تا مسئولان باشگاه پرسپولیس در خصوص جذب یک فوتبالیست آماتور و پرداخت 150 هزار دلار به وی پاسخگو باشند. سوابق دی‌کارمو در چند سایت معتبر از جمله ویکی‌پدیا نشان می‌دهد که او در دو باشگاه آماتور فوتبال برزیل حضور داشته و در رقابت‌های محلی این کشور بازی کرده است.

قطبی و مصطفوی اطلاعات منتشر شده در برنامه هفته پیش 90 را نادرست دانستند و حتی اعلام کردند فیلم بازی‌های دی‌کارمو در اختیار این برنامه قرار می‌گیرد.

فردوسی‌پور در برنامه این هفته باز هم به سراغ دی‌کارمو رفت و این‌بار صفحات
دو سایت معتبر فوتبال برزیل از جمله سایت رسمی ‌فدراسیون فوتبال این کشور را به تصویر کشید. طبق اطلاعات منتشر شده در این سایت‌ها پائولو روبرتو دی‌کارمو، ‌مهاجم 23 ساله برزیلی تنها در تیم‌های ریو‌پره‌تو و سنه برزیل بازی کرده است. این بازیکن هیچ‌گاه در لیگ‌های حرفه‌ای فوتبال برزیل حضور نداشته و تنها در رقابت‌های محلی به میدان رفته است. در این شرایط پیوستن چنین بازیکنی به پرسپولیس عملکرد مسئولان و کادر فنی این باشگاه را زیر سئوال می‌برد.

نکته جالب توجه این است که مدیربرنامه‌های دی‌کارمو کره‌ای است و با افشین قطبی رابطه نزدیکی دارد. سرمربی پرسپولیس البته در این خصوص گفت: «من این شخص را می‌شناختم و به کار او اعتماد داشتم. به همین دلیل با او در خصوص جذب دی‌کارمو همکاری کردیم. فکر نمی‌کنم این مسئله اشکالی داشته باشد.»

عادل فردوسی‌پور که پس از برنامه قبل و افشای اطلاعات تازه در مورد مهاجم برزیلی مورد انتقاد مدیران پرسپولیس و تماشاگران و حتی برخی رسانه‌ها هم قرار گرفت، در برنامه
 دوشنبه شب خود با ارائه مستندات جدید، پاسخ سختی به منتقدانش داد.

کد خبر 68159

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز