سخنگوی شهرداری تهران از بازگشت سامانه‌های ضروری شهر از روز گذشته به مرور به حالت عادی خبر داد و گفت: طبیعی است با توجه به گستردگی سامانه‌ها و سرویس‌های خدماتی در ساعت‌هایی، سامانه‌های داخلی محدود شوند.

لوگو شهرداری تهران

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالمطهر محمدخانی با اشاره  به آخرین وضعیت سامانه‌های شهرداری تهران پس از حمله سایبری در روز دوازدهم خرداد گفت: هیچ داده و اطلاعاتی از شهروندان در سامانه‌های شهرداری آسیب ندیده و یا پاک نشده است و همه آنها موجود است.

او با بیان اینکه دوربین‌ها و سامانه‌های ضروری شهر به حالت عادی برگشته و فعالیت خود را انجام می‌دهند، اظهار داشت: با تلاش سازمان فاوا آن بخش از سرویس‌هایی که خدمات ضروری به مردم ارائه می‌دادند از روز گذشته به مرور به حالت عادی برگشته و فعالیت خود را انجام می‌دهند. برخی از سامانه‌ها نیز به صورت آفلاین در حال فعالیت هستند.

سخنگوی شهرداری تهران ادامه داد: طبیعی است با توجه به گستردگی سامانه‌ها و سرویس‌های خدماتی در ساعت‌هایی، سامانه‌های داخلی محدود شوند.

محمدخانی درباره تقویت و پایداری سامانه‌ها نیز توضیح داد: شهردار تهران دستور اصلاح این سامانه‌ها را داده‌ بودند. این تهدید این فرصت را برای ما ایجاد کرد که با جدیت بیشتر و توان بالاتر و به صورت شبانه‌روزی و با استفاده از همه امکانات برای این مهم اقدام کنیم.

کد خبر 682034
منبع: ایلنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha