نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش ۵۷ درصدی حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از سوی دولت این میزان افزایش حقوق را منطقی دانست.

هادی بیگی نژاد

به گزارش همشهری آنلاین، نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش ۵۷ درصدی حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از سوی دولت اظهار کرد: این‌که بازنشستگانی که درآمد پایین داشتند، به‌عنوان اکثریت بازنشستگان تامین اجتماعی، اکنون با افزایش حدود ۶۰ درصدی، کمتر از پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان مستمری نمی‌گیرند، از اقدامات منطقی و لازم دولت در راستای کمک به مردم جامعه و حقوق‌بگیران تامین اجتماعی بوده است.

هادی بیگی‌نژاد ادامه داد: دولت حقوق بخش دیگری از بازنشستگان تامین اجتماعی را طوری تنظیم کرده است که علاوه بر افزایش ۱۰ درصدی، مبلغ ۶۵۰ هزار تومان هم به حقوق آنها اضافه شود که این موضوع نیز تصمیم درستی است.

وی افزود: من به نوبه خودم از دولت و دست‌اندرکاران این تصمیم تشکر می‌کنم.

کد خبر 682257
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 18
  • IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    5 0
    نماینده ملایرحقوق توچنداست که خبرازپیاده نداری نمیتونی ساکت باشی
  • بنده خدا IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    1 0
    آقای نماینده مجلس شما راضی هستید به همین ترتیب حقوق ۱۴۰۱ برای شما اضافه میشد .
  • محمدعلی انصاری IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    0 0
    سلام آقای نماینده آیا اگر خود شما جایی حداکثر سرمایه گذاری را داشته باشید راضی هستید حداقل سود را دریافت کنید و کسی که حداقل سرمایه گذاری را داشته است حداکثر سود داشته باشد. انصاف داشته باشیم، البته ما خوشحال می شویم برادران و خواهران حداقل بگیر نیز درآمدشان افزایش داشته باشد و در رفاه زندگی کنند اما نه اینکه حق گروه دیگری پایمال شود.